کمپانی سونی به فکر راه‌اندازی دنیای سینمایی خودش

کمپانی سونی قصد دارد با استفاده از «شکارچیان ارواح» دنیای سینمایی خود را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی؛ کمپانی سونی نه تنها قصد دارد "شکارچیان ارواح" را به یک مجموعه فیلم تبدیل کند بلکه می‌خواهد آن را به دنیای سینمایی تبدیل کند.

"شکارچیان ارواح" با محورریت زن‌، تابستان آینده روی پرده می‌رود و کمپانی سونی به فکر راه‌هایی برای گسترش این مجموعه فیلم با ایجاد کمپانی تولید فیلم "هیات ارواح" است.

این کمپانی "شکارچیان ارواح" را از طریق علامت‌گذاری بر روی فیلم‌های موفق، گسترش خواهد داد. علامت‌گذاری به معنی روندی است که اسم خاص و تصویر یک کالا را در ذهن مخاطب و مصرف‌کننده خلق می‌کند.

کارگردان "شکارچیان ارواح"، "ایوان ریتمن" و نویسنده و بازیگر این فیلم "دن آیکروید" ریاست این کمپانی را بر عهده دارند و دیگر روسای این کمپانی شرکای ریتمن در کمپانی تولیدی مونته سیتو  یعنی "تام پولاک"، "علی بل" و "الکس پلپینگر" هستند.

هدف از این نشانه‌گذاری یافتن راه‌هایی برای جمع‌آوری سرمایه برای "شکارچیان ارواح" از طریق فیلم‌ها، پروژه‌های تلویزیونی و تجارت‌های تلویزیونی و سینمایی خواهد بود.

اولین هدف از تجارت، توسعه‌ی یک فیلم جدید از "شکارچیان ارواح" است که رونوشتی از فیلم زن محور "پاول فیگ" خواهد بود.

ممکن است کارگردانان "کاپیتان آمریکا: سرباز آمریکایی"، "آنتونی" و "جو روسو" باشند. گفته می‌شود "درو پیرس" فیلم‌نامه‌ی این پروژه را خواهد نوشت.

"چنینگ تاتوم" و شرکایش "زید کارولین" و "پیتر کی یرنان" تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارند. این پروژه در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد.

برادران "روسو" احتمالاً مشغول کارگردانی "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" و "انتقامجویان" هستند. هنوز از ایفای نقش "تاتوم" در این فیلم گزارشی نشده است.

با وجود پرکار بودن "تاتوم" اما استودیو امیدوار است "تاتوم" در این فیلم بدرخشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار