«پری» سیامک اعتمادی به سینه‌فونداسیون کن راه یافت

فیلم «پری» به کارگردانی «سیامک اعتمادی» پروژه‌ای از ایران و یونان به سینه‌فونداسیون جشنواره کن راه یافت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی؛ جشنواره بین‌المللی کن شرکت‌کندگان بخش آتلیه سینه‌فونداسیون را معرفی کرد.

15 فیلم در حال ساخت در این جشنواره برای  جذب سرمایه فیلم خود تلاش می‌کنند.

فیلم «پری» به کارگردانی «سیامک اعتمادی» پروژه‌ای از ایران و یونان است که به این بخش راه یافت. «پری» داستان پدر و مادری را روایت می‌کند که در جستجوی پسرشان راهی غربت می‌شوند و دست آخر مادر با دیدن تاریک‌ترین بخش‌های شهر با اعماق وجود خود نیز آشنا می‌شود.

بخش آتلیه سینه‌فونداسیون جشنواره کن 2015  نمایشی از استعدادهای نوظهور سراسر جهان است.

«پاپای» به کارگردانی«کریستن تن» از سنگاپور، «مسابقه دهنده» به کارگردانی «کارلوس اوسونا» از کلمبیا، «مادر» ساخته‌ی «آلبرتو مورایس» از اسپانیا، «خاطرات پروانه» از برزیل به کارگردانی «پائولا اون می کیم»، «جاده‌ای به ماندالای» به کارگردانی «میدی زی» از برومه، «در میان دردهای تو» از فرانسه و به کارگردانی «مورگان سیمونز» و «لینه» از ایتالیا به کارگردانی «لارا لوشتی» از دیگر فیلم‌های شرکت کننده در این بخش هستند.

بخش آتلیه سینه‌فونداسیون جشنواره کن نمایشی از استعدادهای نوظهور سراسر جهان است و از سال 2005 در جشنواره کن ایجاد شد و به یازدهمین سالگرد خود نزدیک می‌شود. از آن زمان 156 پروژه در این بخش شرکت داده شده‌ و از این تعداد، پروژه 103 فیلم به پایان رسیده و 40 فیلم دیگر در مرحله پیش تولید قرار دارند.

همانطور که پیش از این گزارش شد «عبدالرحمان سیساکو» ریاست بخش سینه‌فونداسیون را بر عهده دارد.

جشنواره فیلم کن از 13 تا 24 می برگزار می‌شود.

انتهای خبر/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.