فرهنگی گفت: باید میان مراکز علمی کشور و آژانس تبلیغاتی ارتباط مستقیم ایجاد شود تا هماهنگی بین مراکز علمی و صنعت رخ دهد.

علی اکبر فرهنگی رئیس اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: در رابطه با اینکه علاوه بر ایجاد ارتباط بین مراکز علمی و آژانس‌های تبلیغاتی در داخل کشور باید بگویم در رابطه با تبلیغات در خارج نیز ما می‌توانیم با کمترین هزینه بیشترین مخاطب را داشته باشد.

وی افزود: هر چه قدر صنعت گسترش یابد بازرگانی هم در کار خود گسترش ایجاد می‌کند و این در حالی است که اگر عقب باشد آن هم عقب خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار