سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان می گوید: با توجه به برنامه های فشرده مسابقات مجبور شدیم برنامه های تیم ملی را در چهار ماه اجرایی کنیم.

محمدرضا زوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره شرایط تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: اردوی تیم ملی روز شنبه تعطیل بود و تمرینات ملی پوشان به طور مجدد از عصر یکشنبه آغاز شد.

وی درباره انتخاب ملی پوشان برای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا گفت: کادرفنی تیم ملی تکواندوکاران اردونشین را از مسابقات قهرمانی کشور، لیگ های برتر و نقش جهان شناسایی کرد و در مراحل مختلف و در چند دوره انتخابی بهترین ها عضو تیم ملی تکواندو نوجوانان شدند.

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان ادامه داد: بهترین های نوجوانان کشور همین تکواندوکاران حاضر در اردو هستند اما کسی نیست که ادعایی داشته باشد. شرایط مسابقات انتخابی بسیار سنگین و نزدیک بود اما برد و باخت بازیکنان ملاک اصلی برای ملی پوش شدن قرار گرفت.

او با اشاره به زمان کم برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: امسال هم برای مسابقات قهرمانی آسیا زمان بسیار کم بود. با توجه به اینکه فدراسیون به ما اعلام کرده بود برنامه ریزی اردو و انتخابی ها در چهار ماه بسته شود، ما هم برنامه ریزی خود را در همین زمان قرار دادیم چون برنامه مسابقات قهرمانی کشور بخاطر مدارس دیرتر برگزار شد.

زوار افزود: کار سخت و زمان کم است چون بجای حدود پنج ماه اردونشینی ما تنها سه ماه تمرین کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که ترکیب تیم ملی نوجوانان کاملا جدید است و آیا مشکلی برای هماهنگی وجود دارد یا خیر؟ گفت: ما مشکلی نداریم چون هر سال با همین مورد روبرو هستیم. از فرصت ها برای هماهنگی استفاده می کنیم.

او در خصوص برنامه تدارکاتی تیم ملی نوجوانان یادآور شد: قرار بود هشتم اسفند ماه در رقابت های بین المللی دوحه قطر از 12 تا 15 اسفند شرکت کنیم اما با بررسی شرکت کننده ها دیدیم که کشورهای ضعیفی در آن حضور یافته اند، بنابراین ترجیح دادیم در مسابقات دوحه شرکت نکنیم و هزینه ها را در اردوهای داخلی صرف کنیم.

زوار در مورد برنامه های تیم ملی در تعطیلات عید نوروز گفت: اردوی یک ماهه در بندرعباس داشتیم و هم اکنون در مجموعه ورزشی انقلاب تمرین می کنیم. در عید نوروز تعطیلی سه روزه داریم و سپس اردوها از چهارم اسفندماه ادامه خواهد داشت. تیم ملی نوجوانان 18 فروردین 94 به چین تایپه اعزام می شود تا در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، زوار ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار