تکواندوکار سابق تیم ملی ایران در رقابت های بین المللی هلند برای تیم ملی آذربایجان روبروی ایرانی ها قرار گرفت.

رونمایی از اولین تکواندوکار تبعه آذری ها/ محمدی در هلند رو در روی ایرانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ چندی قبل باشگاه خبرنگاران در مطلبی خبر از کوچ حدود پنج تکواندوکار مرد و زن ایرانی به آذربایجان و تیم ملی این کشور داد که این خبر نه تایید شد و نه تکذیب. البته پس از آن اخبار متفاوتی از اسامی تکواندوکاران حاضر در آذربایجان به گوش رسید که هیچ یک رسمی نبود.

با این حال با آغاز رقابت های بین المللی تکواندو هلند از دیروز و حضور تیم های ایران و آذربایجان در این تورنمنت، احمد محمدی تکواندوکار سابق تیم ملی ایران در وزن هفتم برای تیم ملی آذربایجان به میدان رفت و اتفاقا برابر امید عمیدی 9 بر پنج باخت و حذف شد.

این بازیکن در کنار یوسف کرمی در اردوهای آماده سازی بازیهای آسیایی اینچئون حضور داشت اما به یک باره بدون اطلاع قبلی اردوی تیم ملی را ترک کرد.

در آن زمان بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو با اظهار بی اطلاعی از این اقدام محمدی عنوان کرده بود که این ترک اردو بدون خبر و مشورت با سرمربی تیم ملی بوده است و او شنیده که این بازیکن برای ادامه تحصیل راهی اتریش شده است، هر چند که حالا احمد محمدی سر از آذربایجان درآورده است!

ناگفته نماند رضا مهماندوست سرمربی اسبق و موفق تیم ملی تکواندو، هم اکنون سرمربی تیم ملی آذربایجان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، هلند ، آذربایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار