رییس هیات هندبال استان اصفهان گفت: کاشان به عنوان یکی از شهرهای فعال در رشته هندبال پایه نوجوانان و جوانان در استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، فرامرز می آبادی در حاشیه برگزاری مرحله نهايي مسابقات هندبال ليگ دسته يك كشور به میزبانی كاشان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هندبال به عنوان یکی از رشته های زیبا و جذاب در ورزش با ویژگیهای با هم بودن، همدلی و هماهنگی عوامل در این رشته ورزشی حائز اهمیت است.
 
وی، سرعت و قدرت بدنی، تکنیک فردی و تاکتیک جمعی در رشته هندبال را ضروری دانست و گفت: تیم ها بایستی از این فاکتور به نحو مطلوب استفاده کنند.
 
به گفته وی، قدرت بدنی در رشته هندبال حرف اول را می زند و وقتی با تکنیک و تاکتیک تیمی همراه می شود بازی زیبایی را می توان از این رشته ورزشی مشاهده کرد.
 
سرپرست کل مسابقات مرحله نهایی هندبال ليگ دسته يك كشور ضمن اشاره به اینکه سطح هندبال در اروپا خیلی بهتر از آسیا است افزود: هندبال رشته ای زیبا و جذاب است که همه عوامل بایستی با دست به دست هم دادن آن زیبایی را چند برابر کنند.
 
می آبادی، با اشاره به اینکه این مسابقات به عنوان نخستین مسابقات متمرکز، پس از انتخاب سید ابوالحسن مهدوی به عنوان رییس فدراسیون هندبال است تاکید کرد: امید است این دوره مسابقات به نحو مطلوب و شایسته‌ای برگزار شود.
 
 
انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.