دولت روحانی و به اختصاص وزارت ورزش و جوانان در مورد فساد در ورزش گام بلندی برداشت و این جای تقدیر دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اگر چه در برخی موارد عملکرد وزات ورزش و جوانان و شخص گودرزی نیاز به نقد دارد و البته ایراداتی هم به آن وارد است اما باید قبول کنیم گام هایی که وزیر ورزش در برخی موارد برداشته نه تنها قابل تقدیر است بلکه می بایستی با اهتمام و تلاش این راه را ادامه داد و حفظ کرد.

یکی از این گام های موثر مبارزه با فساد است که اگر چه قبل تر از آن مجلس بارها اشاره کرده بود که با فساد مبارزه می کنیم و پرونده در حال بررسی است اما خبری از متهمان بازداشت و برخورد و یا حتی اعلام اسامی آنها نیست آیا سنگ های در راه مبارزه با فساد وجود دارد؟

بحث اصلی اینجاست، در همین بوق و کرنای مبارزه با فساد، وزارت ورزش و جوانان و شخص گودرزی خیلی بی صرو صدا اول از بدنه خودش شروع کرد تا راه را به دیگر مدیران کشور نشان دهد و بدانند که باید خوب را از بد مفسد را از صادق و سره را از ناسره جداکرد .

ما قصد نداریم کسی را متهم کنیم اما چه جرمی مرتکب شده باشند و چه بیگناه باشند این پیگیری و فعل خواستن در رابطه با مبارزه با فساد جای تقدیر دارد و البته این بر دوش رسانه هاست که موانع را شناسایی کند و راه مبارزه با فساد را برای وزیر هموار کند .

این در حالی است که تمامی رسانه ها به آن اذعان دارند که برخی دست های پشت پرده نمیخواهند فساد در فوتبال علنی و حتی پیگیری شود.

گودرزی در این راه هرچه ایراد در مورد خصوصی سازی انتصاب ها و دیگر مسائل بر او وارد بود را خط بطلان کشید، وثابت کرد شاید همین انتصاب ها هم که مورد هجمه انتقاد قرار گرفته دلیلی دارد که ما نمی دانیم.

به هر حال وظیفه ما به عنوان رسانه این است که اگر نقصان ها را بازگو کردیم محاسن را هم بگوئیم و باید به مدیرانی که پتانسیل های نهفته در پشت پرده ها راشناسایی ونقاط قوت را پرورش دادند خسته نباشید گفت و آنها را در راه سالم سازی ورزش کمک کرد.

همانطور که در مورد ورزش همگانی و ورزش بانوان دیدگاه وزیر مورد قبول جامعه ورزش است در این راه هم برای آنها تا خشک شدن ریشه فساد آرزوی موفقیت داریم و هر جا که کمکی از رسانه ها برآید دریغ نخواهیم کرد.

این آزمون فقط برای وزیر نیست برای آنهایی است که ادعای صداقت دارند لیکن ....پای دو شغله ها ،مفسدین،و حتی غیر ورزشی ها باید از ورزش کوتاه شود این تنها رمز موفقیت ورزش در سالهای آتی است که امیدواریم در کارنامه گودرزی ثبت و ماندگار شود.

به هر حال چند وقتی صدایی از پیگیری مفاسد نمی اید و این مارا نگران میکند شاید سرنخ ها را از دست وزارت بگیرند.

اکبر باقری

انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت ، ورزشایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار