مشاور وزیر ورزش و جوانان: هدف ما ایجاد تعادل در تمام رشته‌های ورزشی است

دارابی گفت: هدف ما ایجاد تعدل در تمام رشته‌های ورزشی است و برای بانوان برنامه‌های خاصی در نظر گرفته‌ایم.

هدف ما ایجاد تعادل در تمام رشته‌های ورزشی استحجت‌‌الله دارابی مشاور وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: هدف ما برقراری تعادل در رشته‌های ورشی است و برای رشته های ورزشی بانوان جایگاه خاصی در نظر گرفته‌ایم چون بانون ستون اصلی هر خانواده بوده و سلامت آنها در واقع سلامت کل جامعه را پوشش می‌دهد.

وی در ادامه افزود: بنا به دستور وزیر ورزش و جوانان مأمور پیگیری موضوعاتی هستم به خصوص در زمینه‌ ورزش‌های همگانی که بسیار مورد توجه وزیر ورزش است ورزش همگانی با ورزش قهرمانی متفاوت است و با سلامت و بهداشت روانی و جسمانی مردم در ارتباط است و جامعه نیازمند حرکت و پویایی است و اگر از آن غافل بماند اثرات مخربی به دنبال خواهد داشت و ائمه معصومین هم به سلامت جسم تأکید بسیار داشتند.

وی در ادامه اذعان کرد: ورزش اولویت هم سازمانی است و برای سوق دادن مردم به ورزش همگانی باید فرهنگ جامعه را رشد دهیم و این مستلزم مساعدت آموزش و پرورش و سازمان‌ها و شهرداری‌ها است و این امر از طریق کمک صدا و سیما و اصحاب رسانه محقق می‌شود.

دارابی همچنین بیان کرد: ما وظیفه داریم در حد توانایی نیازهای مالی مسئولان انجمن‌‌های این ورزش را برطرف کنیم ولی زمانی که بودجه کل جامعه با کمبود مواجه است شاید نتوانیم در حد ایده‌آل نیازشان را تأمین کنیم.

دارابی در ادامه بیان کرد: در وزارت ورزش برای رشد و توسعه ورزش همگانی معاونت ورزش همگانی تدارک دیدیم که کار بسیار مشکلی است و نیاز به همت تمام مسئولان ورزشی دارد.

مشاور وزیر ورزش همچنین تصریح کرد: هر انجمنی که پتانسیل و ظرفیت تغییر وضعیت به فدراسیون شدن را داشته باشد می‌تواند به این امر اقدام نماید و ما استقبال می‌کنیم.

وی همچنین بیان کرد: رشته ورزشی برای تونیک رشته کاملا ایرانی است و بسیار عالی و تأثیرگذار است و تمام مسئولان ورزشی آن را پذیرفته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر ورزش در برنامه‌های راهبردی خود در حوزه ورزش بانوان برنامه خاصی در نظر گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعادل ، وزیر ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار