جلسات چهره به چهره مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با روسا، نواب رئیس و دبیران هیئت های ورزشی استان تهران در راستای توسعه ورزش استان و برنامه ریزی هر چه بهتر در سال 94 آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در اولین جلسه که با حضور میرزاآقابیک معاون توسعه ورزش، سلیمی رئیس گروه بانوان و نظر مدیر روابط عمومی برگزار شد، مسئولین هیئت های تکواندو، تیراندازی، هندبال، بوکس، پینگ پنگ، کبدی و ژیمناستیک در دفتر مدیرکل در خصوص اجرای برنامه های سال آینده به تبادل نظر پرداختند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تاکید بر ضرورت تحول در ورزش تهران در سال 94 گفت: نگاه ورزشی و ویژه ای در اجرای تقویم ورزشی سال آینده داریم و از تقویم منسوخ شده سال های قبل استفاده نخواهیم کرد.

گرشاسبی افزود: برنامه های ویژه ای مانند میزبانی رقابت های بین المللی چند جانبه، جشنواره های سراسری و یا اعزام های بین المللی مد نظر اداره کل خواهد بود.

در این جلسه،ارائه آماری برنامه ها، نظارت دقیق بر هیئت های شهرستانی و ایجاد دبیر توابع، تقویت برنامه های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور، بهبود در رتبه بندی هیئت ها در کشور و سرمایه گذاری بر روی نوجوانان و جوانان از مواردی بود که به تصویب رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار