عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه صادرات مرغ و تخم‌مرغ در حمایت از تولید و مصرف لازم و ضروری است، به روند گسترش نظارت در ایام پایانی سال تأکید کرد.

صادرات مرغ و تخم‌مرغ در حمایت از تولید و مصرف ضروری استسیدراضی نوری نماینده مردم شوش دانیال در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، افزود: صادرات یکی از مؤلفه‌های اساسی در راستای کنترل بازار و حمایت از تولیدکنندگان داخلی خواهد بود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: نظارت در ایام پایانی سال و افزایش میزان تقاضا لازم و ضروری است و تلاش مسئولان کنترل قیمت و جلوگیری از افزایش قیمت را در پیش خواهد داشت.

نوری با تأکید بر اینکه حمایت از تولیدکننده نباید از جیب مصرف‌کننده باشد خاطرنشان کرد: نظارت بهترین راهکار حمایت از حقوق مصرف‌کننده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حمایت از تولیدکننده با عرضه نهاده‌های دامی ارزان در اختیار تولیدکنندگان، کاهش دلالگری و رونق صادرات ارتباطی تنگاتنگ خواهد داشت.

وی افزود: عرضه مرغ‌های منجمد در راستای کنترل و تنظیم بازار در ایام پرتقاضا، روندی مثبت خواهد بود.

نماینده مردم شوش دانیال یادآور شد: محصولات غذایی نباید در انبارها نگهداری شوند چرا که ممکن است به دلیل عدم صادرات تاریخ مصرف آن بگذرد و با روند احتکار باید برخورد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تخم مرغ ، مرغ ، صادرات ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار