اسطوره فوتبال جهان و برزیل معتقد است نوبت کشور استرالیا است که میزبان جام جهانی شود.

پله: میزبانی جام جهانی نوبت استرالیا استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پله اسطوره‌ی‌ برزیلی معتقد است استرالیا توانایی میزبانی جام جهانی را دارد.
 
زمان قرعه کشی‌ برای میزبانی جام جهانی 2022 کشور استرالیا تنها یک رای از 22 رای را از آن خود کرد قطری‌ها موفق شدند بیشترین رای را به خود اختصاص دهند و اولین کشور حاشیه خلیج فارس باشند که موفق شدند به میزبانی دست یابند.
 
با انتخاب قطر به عنوان کشور میزبان حرف و حدیث‌های زیادی اطراف این موضوع از جمله گرمای شدید هوای این کشور کویری به وجود آمد و علی رغم مخالفت‌های بیشتر تیم‌های اروپایی قرار شد این رقابت‌ ها در پاییز برگزار نشود پله اسطوره‌ی فوتبال جهان معتقد است استرالیایی‌ها امکانات لازم برای میزبانی را دارند و از هر جهت از بسیاری از کشورها برتر هستند.
 
وی در این خصوص گفت: بدون شک استرالیا می‌تواند میزبان جام جهانی شود. چند سال گذشته برای مدتی در استرالیا اقامت داشتم به خوبی به یاد دارم که مردم تاکید می‌کردند که استرالیا می‌تواند میزبان شود هیچ مشکلی ندارم که الان زمان میزبانی این کشور است. آنها تیم بسیار خوب و ستارگان زیادی در اختیار دارند بسیاری از بازیکنان آنها خارج از استرالیا بازی کرده‌اند. استرالیایی‌ها خود را به خوبی برای این موضوع آماده کردند.
 
پله این سخنان را بعد از مصاحبه‌ی بلاتر با یک جمله‌ استرالیایی که در آن تاکید کرده بود کانگوروها مستحق میزبانی جام جهانی هستند، بر زبان آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار