افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فیفا تنها باشگاه استقلال را می‌شناسد/بزرگان فوتبال در امورات داخلی استقلال دخالت نکنند

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: درصدد هستیم تا هرچه سریعتر مشکل پرداخت مطالبات توزی حل شود و نمی‌گذاریم حاشیه‌ها ما را از قهرمانی دور کند.

فیفا تنها باشگاه استقلال را می‌شناسد/بزرگان فوتبال در امورات داخلی استقلال دخالت نکندسید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره خطر کسر امتیاز استقلال و طلب توزی بازیکن برزیلی اظهار داشت: همان طور که نظاره گر هستیم، مطالبات 5 بازیکن خارجی باشگاه که مربوط به فصل‌های گذشته بودند به حل اختلاف فیفا رفته است و باید بگویم که در حال حاضر تنها فیفا باشگاه استقلال را می‌شناسد و بهتر است فکری برای حل شدن این موضوع در نظر بگیریم تا هر چه زودتر مشکل پرداخت این بازیکن نیز همانند دیگر بازیکنان حل گردد تا خطرات دیگر شامل این باشگاه نشود.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا مطالبات توزی بازیکن برزیلی را همانند 2 بازیکن خارجی دیگر پیگیری نماییم و مطالبات این بازیکن را به صورت تقسیط یا یک جا پرداخت کنیم. همچنین منابعی هم برای این امر در نظر گرفته شده است و با توجه به سهمیه‌ای که فیفا به مبلغ 380 هزار دلار بابت جام جهانی طلب داریم، تقاضا کردیم که این پول که یکی از منابع مالی باشگاه است به توزی داده شود تا این پرونده نیز مختومه گردد اما هنوز موافقت در این زمینه صورت نگرفته است. به همین خاطر چون این مسئله زمان بر است از وکیل این بازیکن فرصت خواستیم تا منابع مالی تامین شود تا هر چه زودتر این مشکل نیز برطرف گردد. البته نکته قابل توجه این است که از سوی دادگاه مذکور تا دوشنبه هفته آینده فرصت داریم.

افجه‌ای تصریح کرد: در کل باید بگویم که باشگاه‌های بزرگ از جمله استقلال مشکلات‌شان نیز بزرگ خواهد بود اما این تیم با توجه به پشتوانه میلیونی که دارد این موارد برایش عادی است و از این موانع  به راحتی گذر می‌کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: امیدوارم برخی از افراد با درست کردن این حاشیه‌ها آرامش را از ما نگیرند و ما از بزرگان فوتبال انتظار داریم که بیشتر از این بر روی مسائل جزئی حساس نشوند و بهتر است انرژی خود را بر حل مشکلات باشگاه‌های خود بگذارند. همان طور که باشگاه استقلال در امور داخلی باشگاه‌های دیگر دخالت نکرده و نخواهد کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال عنوان کرد: با توجه به کادر فنی و بازیکنان خوبی که داریم و با وجود تمام فشا‌رهایی که بر ما وارد می‌شود، اما ما به سر منزل مقصود خواهیم رسید و نمی‌گذاریم قهرمانی با وجود این حاشیه‌ها از دستمان خارج شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار