سرمربی تیم فوتبال فرانسه به انتقادات تند و توهین‌آمیز سمیر نصری پاسخ داد و سرانجام سکوت رسانه‌ای خود را شکست.

دشام به انتقادات نصری پاسخ دادبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت سمیرنصری هافبک 27 سال منچسترسیتی پس از بازی‌های جام جهانی 2014 تصمیم به اعلام بازنشستگی ملی گرفت و دلیل آن بروز برخی اختلافات با دیدیه دشام کاپیتان سابق و مربی فعلی تیم ملی فرانسه عنوان شد.

بر اساس این گزارش سمیر نصری بارها علیه دشام صحبت کرده و اخیرا در یک مصاحبه رسمی او را فردی متقلب و ریاکار خطاب قرار داده بود تمدید قرارداد دشام با تیم ملی فوتبال فرانسه تا سال 2018 به طور کامل امید نصری برای بازگشت به ترکیب تیم ملی کشورش را بر باد داده و برای همین از هر فرصتی برای توهین به دشام استفاده می‌کند.

پاسخ دشام به نصری: خودت باعث خط خوردن شدی

دیدیه دشام سرانجام سکوت خود در مورد نصری را شکست و گفت: تیم فوتبال فرانسه از بازگشت نصری استقبال خواهد کرد اما رفتار او در این باره تعیین کنده خواهد بود اگر نصری به تیم ملی دعوت نشده است باید نگاهی به عملکرد گذشته خود داشته باشد و تلاش کند نکات منفی را اصلاح کرده تا دیگر آماده پوشیدن پیراهن تیم ملی شود.

دشام افزود: در پاییز 2012 بود که تصمیم گرفتم هنری را به تیم ملی دعوت کنیم زیرا در ترکیب تیم طی ماه‌های آگوست سپتامبر و اکتبر حضور نداشت اما او این دعوت را نپذیرفت و هرگز دلیل آن را توضیح نداد بارها از او خواستم مشکلاتمان را قبل از رسانه‌ای شدن با یکدیگر حل کنیم اما نصری توجهی نکرد. فکر می‌کنم او خارج از ترکیب تیم ملی فرانسه خوشحالتر است زمانی او در ترکیب تیم قرار داشت اما هر بار با بازیکنان جلسه تشکیل داده و راجع به خواسته‌هایم سبک و شیوه بازی نکات مثبت و منفی تیم و ... صحبت کنم نصری هرگز در جمع ما حضور نداشت او نمی‌خواست با من روبرو شود و یا به صحبت هایم گوش دهد حقیقت این است که نصری با تیم ملی فرانسه دچار مشکل است نه ما با او.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار