مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از افزایش 6 درصدی مصرف CNG با 122 میلیون متر مکعب در طی 11 ماه امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به میزان مصرف فرآوردههای نفتی در بهمن ماه 93 و همچنین میزان مصرف 11 ماهه گفت : میزان مصرف بنزین بهمن ماه امسال کاهش 3 درصدی را نشان میدهد .

عباسی افزود :در نفتگاز نیز مصرف یک کاهش 8 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان می دهد همچنین این کاهش ها در مصرف نفت سفید با 28 درصد و نفتکوره با 39 در صد روبرو بوده است .

وی در ادامه در خصوص میزان مصرف 11 ماهه فرآورده های نفتی و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل نیز اضافه کرد: در مصرف CNG با 122 میلیون متر مکعب یک افزایش 6 درصدی را شاهد هستیم که حکایت از افزایش جایگاههای CNG استان و تمایل به استفاده از این سوخت پاک می باشد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان ادامه داد:در مصرف سایر فرآوردهها نیز به ترتیب در مصرف بنزین با 275 میلیون لیتر تغییری نسبت به مدت مشابه سال قبل وجود ندارد.

عباسی اضافه کرد: در مصرف نفتگاز با کاهش 5 درصدی در 11 ماهه سال نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده و در نفت سفید نیز با 88 میلیون لیتر مصرف در 11ماهه سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل یک کاهش 18 درصدی و در مصرف نفتکوره نیز میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 9 درصدی برخوردار بوده است .

انتهای پیام/ض

برچسب ها: افزایش ، مصرف ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.