سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد تاکید کرد که طبق انتظارات اولیه باشگاه پیش رفته اند و اخبار تغییر کادرفنی تیم درست نیست.

مهدی صاحبیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در مورد اخبار تغییرات کادرفنی توضیح داد: ما چند جای خالی در کادرفنی خود داشتیم که به دنبال پر کردن آن هستیم اما از تغییرات اساسی خبری نیست. اتفاقی هم نیفتاده است چون مثل همه یک بازی را برده و 3 بازی باخته ایم. 

وی در مورد بازیکنان خارجی تیم گفت: پویلاس سابقه بازی در ایران را دارد و با توجه به این شناخت و رزومه خوب او را جذب کردیم. وی خرید خیلی خوبی به شمار می رود و سطح بسکتبالش از ما بالاتر است. امیدوارم در هر بازی مثل دیدار با گرگان باشد که یکی از بهترین روزهایش بود.

وی ادامه داد: ما براساس بضاعت خود بازیکن خارجی گرفتیم. قحوش هم با توجه به همین بضاعت بازیکن خوبی است. البته او در کانادا بزرگ شده و تنها اصلیتی اردنی دارد. سابقه بازی در کانادا، لیگ 2 اسپانیا و چین را هم دارد. ما نسبت به قیمت پایین این بازیکنان به شرایط آنها واقف بودیم.

صاحبیان در مورد بازی با گرگان گفت: تماشاگران گرگانی خیلی پر هیجان هستند. ما با وجود تشویق های آنها در نیمه اول برنده شدیم اما در کوارتر سوم توپ های  بازیکنان داخل سبد نشد، همانطور که در نیمه اول برای گرگان این اتفاق رخ داده بود. با این وجود تا دو دقیقه آخر اختلاف را به 2 امتیاز رساندیم و شرایط بازی عوض شد. بازیکنان ما خوشحالی کردند و گرگانی ها از این موضوع خوششان نیامد.

وی ادامه داد: تماشاگران گرگانی به داخل زمین ریختند و علاوه بر فحاشی شروع به پرتاب سنگ و بطری کردند. دیگر حواس ما به این بود که بازیکنان سالم باشد. با وجود آنکه توپ دست ما بود، شرایط سالن به شکلی شده بود که بازیکنان ذخیره تیم به داخل رختکن رفتند و در 20 ثانیه آخر به بازیکنانم گفتم که تنها در زمین حمله بایستند تا مشکلی پیش نیاید. برای من سلامت بازیکن مهمتر از یک برد یا حتی پیروزی در تمام فصل است.

وی تاکید کرد که باشگاه ثامن نامه اعتراضی خود را به فدراسیون فکس کرده است.

صاحبیان در مورد رضایت باشگاه از شرایط فعلی تیم گفت: ما زمانی که بازیکن خارجی می گرفتیم هم با مدیریت صحبت کردیم که تمام رقیبان ما با قیمتی حداقل دو برابر ما بازیکن خارجی گرفته اند و به این ترتیب شرایط فرقی با لیگ ملی نمی کند. ضمن اینکه از دورنمایی که از ابتدای فصل با توجه به نحوه تیم بستن ترسیم کردم، پایینتر نرفته ایم و مدیران مجموعه هم به خاطر این شرایط توجیه هستند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، بسکتبال ، ثامن ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار