بازیکن تیم بسکتبال ثامن مشهد که در 20 سالگی حضور در چهارمین باشگاه سوپرلیگی را تجربه می کند، گفت: خوشحالم که امسال با بازی برای تیم سوپرلیگی مشهد به بسکتبال زادگاهم کمک می کنم.

صالح فروتن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد نیم فصل اول جام ملی توضیح داد: همه چیز در این نیم فصل خوب بود اما در 3 بازی آخر شانس با ما یاری نکرد و بازی را باختیم. مطمئنم در دور برگشت تمام اشتباهات جبران می شود. تیم ما کمی دیر جمع شد و چند باخت با اختلاف کم یا در وقت اضافه هم طبیعی بود.

بازیکن فصل قبل افرا خلیج فارس که بعد از هفته اول لیگ به تیم ثامن پیوست در مورد دلیل دیر قرارداد بستن خود گفت: ما منتظر افرا بودیم چون قرارداد دو ساله داشتیم و از آنجایی که حرف از بازگشت این تیم بود، باید صبر می کردیم اما زمانی که فهمیدیم افرا وارد لیگ نمی شود با تیم های دیگر قرارداد بستیم. 

فصل قبل به خاطر برخی مشکلات بد بازی می کردم

فروتن در مورد شرایط ثامن مشهد تاکید کرد: خوشبختانه همه چیز در این تیم خوب است و باشگاه هم حرفه ای برخورد می کند. از نظر مالی با توجه به سال اول ورود به سوپرلیگ بودجه چندان زیاد نیست و با یک تیم معمولی وارد لیگ شده اند اما شخصا خوشحالم که به تیم شهر خود کمک می کنم. بازی در اینجا سختی ها و راحتی های خود را دارد.

بازیکن ثامن مشهد که از 16 سالگی در تیم های سوپرلیگی پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد و افرا عضویت داشته است، در مورد آمار بهتر این فصل گفت: یکی از دلایل آن داشتن هم تیمی های خوب و شرایط مناسب در تیم است که باعث می شود با خیال راحتتری بازی کنم. وقتی فکر یک بازیکن راحت باشد در زمین هم بهتر کار می کند. سال قبل به خاطر برخی مشکلات در لیگ بد بازی می کردم اما خوشبختانه امسال شرایط بهتر است.

پیش بینی رده تیم ها مشکل است

فروتن در مورد نیم فصل دوم گفت: امسال نمی توان پیش بینی کرد که چه تیمی قهرمان می شود و رده سایر تیم ها را هم نمی توان حدس زد اما مطمئنم با جبران اشتباهات نیم فصل اول در ادامه لیگ نتایج بهتری در مشهد می گیریم. تیم ما جوان و با انگیزه است و با توجه به سال اول شرکت در سوپرلیگ کسی توقع خاصی از آن ندارد اما در 2 یا 3 بازی نیم فصل اول هم از زور ناهماهنگی و بد شانسی باختیم که می توانیم در دور برگشت جبران کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار