معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی در همایش معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری های سراسر کشور از استان یزد به عنوان الگوی سایر استان ها در مدیریت بافت تاریخی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛همایش معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری های سراسر کشور با حضور مهندس خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی و مدیران کل حوزه معاونت و معاونین سازمان شهرداری ها و معاونین هماهنگی امور عمرانی استان ها برگزار شد .

مهندس خندان دل طراحی این نشست را با توجه به جابجایی بخش عظیمی از هموطنان در روزهای پایانی سال و به منظور انجام تمهیدات لازم در این خصوص عنوان کرد و گفت : مدیریت شهری به عنوان موضوعی که می تواند موجبات رشد و توسعه اقتصادی را در بسیاری از نقاط کشور فراهم نماید .


معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی ، با توجه به اهمیت نقش مدیریت شهری واشکافی در مباحث را موجب فراهم شدن موضوعاتی مختلف در کشور برشمرد و گفت : می بایست تلاش شود که منابع را به جا و با کارآمدی و سلامت بیشتر مصرف کنیم و بخش بزرگی از دل مشغولی هایمان را بر توجه و حل مسائل مربوط به عمران شهری اختصاص دهیم .


وی یکی از دلایل لزوم تمرکز بر موضوعات را ارائه خدمت و بهبود وضعیت اجتماعی مردم عنوا ن کرد و افزود : این اقدام بدون مشارکت و همکاری تمامی سطوح امکان پذیر نخواهد بود.

وی در این نشست با اعلام اینکه از تمامی استان های کشور بازدید کرده است و عملکرد همه مدیران را نظارت می کند، افزود: بهترین الگو برای مدیریت بافت تاریخی استان یزد است و بهتر است سایر استان ها روش و الگوی استان یزد را در این مقوله پیروی کنند.

انتهای پیام/ق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.