به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ الزامات و اقدامات مؤثر بازاریابی ورزشی در فدراسیون ها موانع و محدودیتهای بازاریابی ورزشی، حامیان و بی نفعان بازاریابی ورزشی، منابع و پتانسیل و رسانهها و بازاریابی ورزشی بحث و تبادل نظر خواهد شد.
این نشست که با هدف ترغیب و تشویق فدراسیونها و باشگاههای ورزشی در اجرای اصل "44" قانون اساسی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنا سازی فدراسیونها و باشگاههای ورزشی با امر بازاریابی ، ایجاد درآمدزایی ، آشنایی سازی و رایزنی فدراسیونها و باشگاهها با شرکتهای تبلیغاتی و حامیان مالی صبح امروز (شنبه) در سالن آمفی تئاتر هتل المپیک برگزار شد.
در این نشست روسا و دبیران فدراسیونهای ورزشی، مدیرعاملان باشگاهها، حامیان مالی باشگاه ها، مقام عالی وزارت و معاونین ستادی نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/