مراسم معارفه مشاور و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران امروز با حاشیه‌هایی در محل سالن اجتماعات اداره کل استان تهران به پایان رسید.

خادم: واگذاری پرسپولیس و استقلال به سال بعد موکول شد/نژادفلاح: تمرکز ما روی حفظ درخشان استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مراسم معارفه حمید رضا گرشاسبی مشاور وزیر و مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان تهران به همراه تودیع محمدحسین نژاد فلاح مدیرکل پیشین با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

این مراسم با حاشیه‌هایی روبرو بود.

شامگاه شنبه در تالار مهتاب کتابخانه مرکز خوزستان فرامرز کیانی زاده به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان جدید خوزستان معرفی شد و در این مراسم از زحمات گرشاسبی تقدیر شد.

در این مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان خوزستان، امیررضا خادم حضور داشت.

اجرای این برنامه بر عهده کیوان لطفی مجری صدا و سیمای خوزستان بود.

قاری قرآن این برنامه مرشد حاصلی بود.

ورزشکار خردسال امین رضا خدا دوست به اجرای حرکات نمایشی ورزش باستانی پرداخت که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

زمانی گرشاسبی مدیر کل سابق ورزش و جوانان خوزستان برای انجام سخنرانی به جایگاه رفت به مرشد گفت اگر ادامه دهی همین جا یک دور می‌زنم که این خروش باعث خنده شرکت کنندگان شد.

استاندار خوزستان به عنوان دومین سخنران به جایگاه رفت عبدالحسین مقتدایی بلافاصله پس از سخنرانی مراسم را ترک کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان پس از سخنرانی استاندار برای سخنرانی به جایگاه رفت.

زمانی که مجری از خادم معاون حقوقی و مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش خواست تا برای سخنرانی به جایگاه برود مرشد شعری خواند که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

امیر رضا خادم در سخنانش اسم جدیدی  از اداره کل ورزش و جوانان ارائه داد. وی نام تربیت بدنی و جوانان را بر زبان آورد.

مجری در پایان برنامه یاد و خاطره کریم صف شکن موسس و پایه گذار ورزش را گرامی داشت.

**خادم: واگذاری پرسپولیس و استقلال به سال بعد موکول شد/مذاکره با حامی مالی پرسپولیس در جریان است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری پرسپولیس و استقلال به سال بعد موکول شد، اما در حال حاضر چند نفر برای خرید سهام این دو باشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیررضا خادم در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جمع خبرنگاران، در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: واگذاری سهام سرخابی‌ها به سال آینده موکول شده است، اما برای مزایده چند نفر برای خرید خواهند آمد و اعلام آمادگی هم کرده‌اند.  
 
وی در خصوص استعفای طاهری از هیئت مدیره پرسپولیس عنوان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم و فقط در روزنامه خواندم او مشاور وزیر و رئیس صندوق پیشکسوتان است، در یک سال گذشته هم عضو شورای تعیین تکلیف دو باشگاه سرخابی در جلسات حضور داشته است، ادامه همکاری وی شرایط خاصی را ایجاد نمی‌کند، او مشاور وزیر است.  
 
وی در مورد اینکه لالوویچ گفته بهتر است به جای او رسول خادم عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی شود، بیان کرد: به نظر من بهتر است کسانی که در فدراسیون فعالیت می‌کنند و رابطه خوبی با فدراسیون‌های جهانی مربوطه دارند حضور داشته باشند و کاندید شوند.  
 
خادم در خصوص وضعیت اسپانسرهای پرسپولیس و استقلال افزود: مدیران باشگاه استقلال از عملکرد اسپانسر خود راضی هستند و تقریبا به تعهداتش را برای این تیم انجام داده است، اما در حال حاضر برای تیم پرسپولیس نیز اسپانسری انتخاب نمودیم و در حال مذاکره هستیم و امیدوارم طی روزهای آینده به توافقات لازم دست پیدا کنیم.  
 
وی درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس افزود: نژادفلاح قائم مقام باشگاه است و هنوز در مورد مدیرعامل تصمیم نگرفته‌ایم و فکر نمی‌کنم این مسئله در بخش واگذاری مشکلی پیش بیاید.  
 
خادم درباره برانکو نیز بیان کرد: درباره وضعیت برانکو بهتر است که از خود باشگاه اطلاعات بگیرد، چرا که این مسائل به باشگاه پرسپولیس مربوط می‌باشد.

**نژادفلاح: قطبی و برانکو باید بدهی مالیاتی خود را بدهند/تمرکز ما روی حفظ درخشان است

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: باید بگویم که با تمام وجود از درخشان و بازیکنان تیم حمایت خواهیم کرد تا بتوانیم یک بازی قابل قبول در مقابل تیم لخویا به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حسین نژادفلاح درباره وضعیت تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید بگویم که یک بازی خوب و قابل قبول در مقابل تیم لخویا قطر به اجرا خواهیم گذاشت و کادر فنی و بازیکنان نیز تمرکز خوبی را برای این دیدار دارند. 
 
وی بیان کرد: کادر فنی به خوبی این تیم را از لحاظ مورد بررسی قرار داده است و امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم و همانطور که می‌دانیم بازی در مقابل تیم لخویا از مهم‌ترین بازی‌های آسیایی است که در پیش رو خواهیم داشت، بنابراین هرگونه تنش در کادر فنی اشتباه است و اثرات بدی را به دنبال خواهد داشت. 
 
نژادفلاح تصریح کرد: باید بگویم که با تمام وجود از درخشان و بازیکنان حمایت خواهیم کرد و امیدوارم با تمام قدرت در مقابل تیم لخویا قطر ظاهر شوند و بتوانند نتیجه خوب و شیرینی را برای تیم رقم بزنند. 
 
قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت مالیاتی برانکو و قطبی عنوان کرد: اگر قرار باشد این افراد بیایند به طور حتم باید بدهی مالیاتی را خودشان بپردازند و تسویه مالیاتی را انجام بدهند. 
 
وی افزود: در حال حاضر تمام تمرکزمان بر روی این بازی آسیایی خواهد بود و پرداختن به موضوعات دیگر تیم را به چالش می‌کشد و بهتر است بگویم که در حال حاضر تمام تفکر و تمرکزمان بر روی نیمکت کادر فنی و درخشان است و به چیز دیگری فکر نخواهیم کرد. 
 
وی افزود: از هواداران عزیز هم می‌خواهیم که ما را مورد حمایت قرار دهند و برای تماشای این دیدار بیایند تا این تیم بتواند نتایج خوبی را کسب کند. 
 
وی درباره مشکلات مالی تیم نیز بیان کرد: همانطور که نظاره گر هستیم، دو سه روز کار خود را در این باشگاه شروع کرده‌ام ولی همه می‌دانند که این تیم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و در این موضوع نیز شکی نیست و اگر این تیم تا به اینجا نتوانسته موفق باشد و خوب نتیجه بگیرد، به طور حتم به مشکلات مالی این تیم بر می‌گردد، اما امیدواریم در آینده این مشکلات هرچه زود‌تر به اتمام برسد. 
 نژادفلاح درباره اینکه گفته می‌شود با گزینه دیگری مذاکره داشته‌اید، عنوان کرد: در حال حاضر ما فقط تمام تمرکزمان بر روی بازی با لخویا و کادر فنی خودمان خواهد بود و پرداختن به این موضوعات درست نیست. 
 
قائم مقام باشگاه تصریح کرد: اگر مشکلی در تیم وجود دارد مطمئنا باید حل شود و باید بگویم که مشکلات زمینی و بازیکنان برعهده کادر فنی است و مشکلات مدیریتی و مالی نیز مربوط به ما می‌باشد که باید آن را حل کنیم. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پاسخی برای جایگزینی درخشان ندارم و تمام تمرکزمان را بر روی بازی مقابل لخویا گذاشتیم و همه باید دست به دست بدهیم و تیم را حمایت کنیم تا بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ورزش ، باشگاه ، خادم ، نژادفلاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار