مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی آمریکا در اردوی بعدی مشخص و اعلام خواهد شد.

لایق: ملی پوشان جام جهانی اواخر اسفند ماه معرفی می شوند

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل ترافیک بالای مسابقات کشتی که در داخل ایران برگزار شد تمرینات آزادکاران بزرگسال تا انداره ای عقب است و به همین دلیل با سرعت بیشتری اردو های تیم ملی را دنبال می کنیم.

وی درباره وضعیت فعلی اردونشینان اظهار داشت: آزادکاران به لحاظ بدنی در شرایط نسبتاً مطلوبی قرار دارند و از نظر فنی نیز تلاش می کنیم شرایط آنها را به وضعیت ایده آل نزدیک کنیم.

لایق درباره برنامه های تیم ملی در سال آینده گفت: در دو ماه نخست سال آینده دو تورنمنت مهم یعنی جام جهانی لس آنجلس در 22 فرودین ماه و در 16 اردیبهشت ماه مسابقات قهرمانی آسیا در قطر را پیش رو داریم و به همین منظور باید برنامه های خود را به صورت کاملاً فشرده و مستمر دنبال کنیم.

وی در خصوص اینکه ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی چه زمانی اعلام خواهد شد گفت: این مرحله اردوی تیم ملی تا 11 اسفندماه ادامه خواهد داشت و در نظر داریم در اردوی بعدی که به اواخر اسفند ختم می شود ترکیب تیم ملی را برای حضور در رقابت های جام جهانی اعلام کنیم تا در نهایت زمان لازم را برای تمرینات متمرکز جهت شرکت در این رقابت ها داشته باشیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره این که معیار انتخاب ملی پوشان جام جهانی چیست گفت:ما نفرات اعزامی به رقابت های جام جهانی را از میان نفرات شایسته مسابقات جهانی و بازی های آسیایی 2014 و همچنین جام تختی انتخاب خواهیم کرد البته به شرطی که تا زمان اعزام از هر نظر شرایط آنها در وضعیت مطلوب قرار داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار