پلیس آمریکا در اقدامی خشن و وحشیانه ستاره فوتبال را دستگیر کرد.

تایریک هیل ستاره فوتبال آمریکایی درست زمانی که برای رسیدن به بازی در مسیر حرکت می‌کرد توسط پلیس آمریکا به دلیل سرعت زیاد متوقف شد، اما با برخورد وحشیانه پلیس روبرو شد به شکلی که وی را با صورت روی زمین گذاشتند.

هیل که یک سیاهپوست است در آن زمان نتوانست کاری انجام دهد و مورد ضرب و شتم هم قرار گرفت، اما دقایقی بعد در میان بهت عابران و خودرو‌های عبوری آنها هیل را شناختند و دستبند او را باز کردند.

این اتفاق زمانی رخ داد که هیل با ماشین اسپرت مک لارن خود در نزدیکی استادیوم هارد راک بود.

پلیس میامی روز یکشنبه تایید کرد که یکی از افسران دخیل در بازداشت این بازیکن به دلیل آغاز تحقیقات تعلیق شده است.

هیل آزاد شد و در پیروزی ۲۰-۱۷ یک تاچ داون تماشایی به ثمر رساند و پس از آن در شادی پس از گل هم تیمی او در اقدامی نمایشی تظاهر به دستبند زدن به وی کرد. 

هیل بعد از بازی در مورد این اتفاق گفت: من به پلیس حرفی نزدم و اعتراضی نکردم چرا که من به این شکل بزرگ شدم و بی احترامی نکردم و هرگز نمی‌خواهم از شهرت خودم در این اتفاقات استفاده کنم. پیش از این عموی من گفته بود اگر در این وضعیت قرار گرفتی فقط سکوت کن و گوش بده.

آنها می‌گویند مرا به دلیل سرعت زیاد گرفته اند و البته می‌توانستند مرا جریمه کنند اما دلیل رفتار خشونت آمیز آنها را نمی‌دانم.

هیل که آفریقایی-آمریکایی است، اعتراف کرد که اگر او یکی از برجسته‌ترین ستاره‌های لیگ فوتبال آمریکایی نبود معلوم نبود چه اتفاقی برای او می‌افتاد و شاید پلیس یک فاجعه درست می‌کرد. او می‌گوید من نمی‌خواهم بحث نژادپرستی را باز کنم، اما واقعا اگر من یک فرد معمولی بودم با من چه می‌کردند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار