معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی:

نانو برند واحد تهران جنوب این دانشگاه شود

نوابخش گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در زمینه نانو وجود دارد برند این واحد در این زمینه شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ مهرداد نوابخش معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه مرکز تحقیقات واحد تهران جنوب گفت: با توجه به آنکه نانو در دانشگاه آزاد تهران جنوب از سال 81 شروع شده و فعالیت‌هایی که در این زمینه در این واحد دانشگاهی صورت گرفته است نانو به برند دانشگاه‌‌ آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تبدیل شود.

وی افزود: همچنین استعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب شناسایی شود و آنها در مسیر این دانش راهنمایی شوند. همچنین با توجه به امکان زیادی که برای شهرکهای فناوری هم‌اکنون وجود دارد برنامه این شهرک‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب اجباری گردد. 

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: برای ایجاد ارتباط بین المللی در حوزه نانو در سایر کشورهای جهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزاری المپیادهای دانشجویی جهانی در زمینه نانو را برعهده بگیرند برای نیل بدین مقصود ابتدا باید فعالیت های این دانشگاه در زمینه نانو به دانشگاه‌های تهران شناسانده شود علاوه بر آن همسان سازی و تجاری سازی در رشته نانو صورت بگیرد. 

نوابخش تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب می‌توان رشته های میان رشته‌ای در زمینه نساجی با گرایش نانو ایجاد نمود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار