عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب:

منسوجات الکترونیک به کمک پزشک می‌آید

ملک نیا، گفت: منسوجات الکترونیک نیز از دیگر دست آوردهای این دانشگاه در زمینه نانو به شمار می‌رود به وسیله این منسوجات الکترونیک پزشک می‌تواند از وضعیت بیمار یا فرمانده از سرباز اطلاع پیدا کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، لاله ملک نیا، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در افتتاحیه مرکز تحقیقات نانوی این دانشگاه گفت: با توجه به جایگاه ویژه فناوری‌های نوین چون نانو در صنایع مختلف تمام صنایع مجبور هستند در این ساختار قرار بگیرند و شاید رشته نساجی را نتوان از این قاعده مستثنی دانست. 

وی افزود: پارچه‌های رسانا و نارسانا از تولیدات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در زمینه نانو محسوب می‌شود، علاوه بر آن مدارهای چاپی به عنوان منسوجات الکترونیک نیز از دیگر دست آوردهای این دانشگاه در زمینه نانو به شمار می‌رود به وسیله این منسوجات الکترونیک پزشک می‌تواند از وضعیت بیمار یا فرمانده از سرباز اطلاع پیدا کند. 

این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با اشاره به دست آوردهای دیگر این دانشگاه در زمینه نانو عنوان کرد: برای استفاده از پارچه‌های الکترونیک به باطری‌هایی نیاز داریم و باطری آن نیز توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب . 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار