خواجوی گفت: از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب درخواست می‌کنیم که دومین جشنواره نانو در سال 94 توسط این دانشگاه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ رامین خواجوی، مدیر مرکز تحقیقات نانو دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در افتتاحیه این مرکز با اشاره به سند تحول کاربردی علم و فناوری کشور گفت: کشور در زمینه نانو پیشرفت هایی کرده است و اولین نانو الیاف در سال 1381 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تولید شد علاوه بر آن فعالیت‌های هدفمندی در زمینه نانو در این واحد دانشگاهی از سال 89 آغاز کردیم از جمله آن می‌توان به تبادل تکنولوژی با شرکت‌های تولید کننده در زمینه نانو و تولید پودرهای نانو ذرات اشاره کرد. 

رئیس مرکز تحقیقات نانو دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با اشاره به ظرفیت انسانی این دانشگاه در زمینه نانو اظهار داشت: 150 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در زمینه نانو فعالیت می‌کنند و 50 عضو آن فعالیت‌های شاخصی در این زمینه دارند. 

خواجوی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی و طرح‌های تحقیقاتی فراوان در زمینه نانو از اقدامات دیگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب به شمار می رود علاوه بر آن قطب علمی فناوری نانو در این دانشگاه راه‌اندازی شده است. 

وی تصریح کرد: از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و معاون آموزشی این دانشگاه درخواست می‌کنیم که دومین جشنواره فناوری نانو در سال 94 توسط دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب برگزار شود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار