عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در پی تصویب شکل‌گیری کمیته تخصیص اعتبار، 3عضو شورای شهر تهران برای نظارت در این کمیته حضور دارند.

 ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص واریز درآمدهای سازمان‌های وابسته به شهرداری به یک حساب مستقل که توسط شورای شهر تهران به تصویب رسید اظهار کرد: براساس مصوبات مطرح شده در این جلسه تمامی درآمدهای واحدها و سازمان‌های وابسته به شهرداری تهران به یک حساب واحد و مستقل زیرنظر شهرداری واریز می‌شود و براساس تخصیص اعتبار در برنامه بودجه سال 94 در چارچوب ضوابط مندرج، سهمیه‌های سازمان‌ها پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در پی تصویب شکل گیری کمیته تخصیص اعتبار، 3نفر از اعضای شورای شهر تهران برای نظارت به همراه معاون شهردار، معاون برنامه ریزی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری و مدیر کل سازمان املاک و مستغلات شهر تهراندر این کمیته حضور پیدا می‌کنند.

قناعتی گفت: همچنین در این جلسه به شهردار تهران اجازه داده شد تا برای حمایت از موسسات خصوصی و حمایت از اشخاص تا سقف 200میلیون تومان و برای حمایت از افراد حقیقی تا سقف 60 میلیون تومان در نظر بگیرد.

وی در پایان گفت: با اعتراض فرمانداری تهران در جلسه غیرعلنی شورای شهر به اخذ عوارض از مهاجران خارجی و اعتراض به چگونگی محاسبه دریافت خدمات مدیریت پسماند، اعضای شورای شهر به مصوبه تصویب شده در جلسات پیشین تاکید کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیته ، تخصیص ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار