رئیس اداره عقیدتی- سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: ارزش کار ارکان سیاسی نیروهای مسلح در حفظ و صیانت از نظام، بسیار با اهمیت است.

مشکل اصلی دشمنان بر سر اصل مترقی ولایت‌فقیه استبه گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز آخرین نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح در سال 93 با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین خسروی معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین انصاری در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و خیر مقدم به مسئولان سیاسی نیروهای مسلح گفت:  همه متولیان سیاسی فرهنگی کار بسیار بااهمیت و با ارزشی دارند چرا که در تقابل با یک جنگ نرم تمام عیار قرار دارند و در این بین عزیزانی که در سنگر سیاسی حضور دارند کار بسیار حساس‌تری را به انجام می‌رسانند.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: دشمن فکر می‌کند می‌تواند از روزنه مسائل سیاسی و خدشه‌دار کردن تفکر مردم به نظام و کشور ما صدمه بزند و ارزش کار ارکان سیاسی نیروهای مسلح در حفظ و صیانت از این نظام فکری و سیاسی بسیار با اهمیت است.
 
وی تصریح کرد: امروز بزرگ‌ترین تفاوت نظام ما با دیگر نظام‌ها تضاد تاریخی حق و باطل است و بهانه‌های مختلفی که دشمن برای ضربه زدن به نظام ما استفاده می‌کند به خاطر نوع حاکمیت ما و حکومت خدا بر مردم به وسیله بندگان شایسته اوست و مشکل اصلی دشمنان بر سر همین اصل مترقی ولایت‌فقیه است.
 
گفتنی است این نشست یک روزه با هدف تعامل مسئولان سیاسی نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و به میزبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار