امروز برگزار شد

کارگاه آموزشی "طرح اشراف" در اداره عقیدتی- سیاسی قرارگاه پدافند هوایی

کارگاه آموزشی یک روزه طرح اشراف با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی، مسئولان اشراف حوزه مرکزی و عقیدتی‌های مناطق پدافند هوایی در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ کارگاه آموزشی یک روزه طرح اشراف با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی، مسئولان اشراف حوزه مرکزی و عقیدتی‌های مناطق پدافند هوایی در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین "محمد علی انصاری" در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت گفت: امیدواریم این نشست‌ها در افزایش معلومات کاری و ارتقاء کیفیت اقدامات موثر باشد و همه ما باید به این موقعیت و فرصت خدمت‌کردن به چشم یک نعمت نگاه کنیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت: ارائه کار اگر خدای ناکرده با نگاه ریا و فخرفروشی باشد قبیح است اما اگر به عنوان انتقال تجربه و بهره‌مندی دیگران ارائه شود یک کار ارزشمند است.

ما در نظامی کار می‌کنیم که در رأس آن یک حاکمیت دینی حضور دارد

وی در ادامه تصریح کرد: ما در نظامی کار می‌کنیم که در راس آن یک حاکمیت دینی حضور دارد و وقتی تشخیص می‌دهد که به کاری باید توجه کرد اهمیت آن کار را صدچندان می‌کند و تاکید مقام معظم رهبری برای ما یک فرمان شرعی و قانونی است.


همه با جدیت و دقت و نگاه عالمانه به کار بپردازند

حجت‌الاسلام انصاری در پایان با اشاره به اهمیت طرح اشراف ادامه داد: برای تحقق اشراف به نحو احسن باید همه با جدیت و دقت و نگاه عالمانه به کار بپردازند و با نظم و انظباط و درنظر گرفتن بهترین زمان و استفاده از مشورت اهل فن بحث اشراف را پیگیری کنند.

 این کارگاه آموزشی یک روزه با هدف تعامل بیشتر مسئولان اشراف رده‌های مختلف عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی و انتقال تجربیات در حوزه طرح اشراف برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار