مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:«پول‌های آزاد شده» توافق هسته‌ای چه سرنوشتی خواهد داشت؟ / «اموال بلوکه شده» ملت ایران چقدر است؟ ، فائزه هاشمی چه می‌گوید! کیفرخواست 100 صفحه‌ای مهدی کجا و ادعاهای فائزه کجا؟ ، بازپرداخت وام‌های دانشجویی صرف پرداخت مجدد وام می‌شود و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است


«پول‌های آزاد شده» توافق هسته‌ای چه سرنوشتی خواهد داشت؟ / «اموال بلوکه شده» ملت ایران چقدر است؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/12/1/2988718_775.jpg

در صورت توافق نهایی و عمل کردن طرف غربی از جمله ایالات متحده آمریکا به تعهدات خود – که بعید به نظر می‌رسد - باید اموال و پول‌های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران در بانک‌های خارج از کشور آزاد شود، در این صورت این سوال مطرح خواهد شد که این «پول‌های آزاد شده» چه سرنوشتی خواهد داشت؟

اقتصاد مقاومتی طرح تکمیلی مذاکرات/ فرمولی که آمریکا را حیرت زده کرد/ آیا عربستان یک متغیر وابسته است؟!/ ایجاد اختلاف میان دشمنان دستاوردی از توافق ژنو

 مذاکرات ایران و 1+5 وارد مرحله حساسی شده است و طرفین هر کدام با انجام یک سری اقدامات نشان داده‌اند که برای رسیدن به به یک توافق جامع تا چه حد برای رسیدن به توافق جامع مسمم هستند بنابراین بر آن شدیم تا طی یک گفتگوی تفصیلی با کارشناس هسته‌ای به بررسی این موضوع بپردازیم.

فائزه هاشمی چه می‌گوید! کیفرخواست 100 صفحه‌ای مهدی کجا و ادعاهای فائزه کجا؟
در حالی فائزه هاشمی تلاش دارد رسیدگی به اتهامات برادرش را به درگیری‌های جناحی و مسائل سیاسی تقلیل دهد، که حجم کیفرخواست مهدی هاشمی بیش از ۱۰۰ صفحه بوده و مقامات قضایی جرایم وی را اقتصادی و امنیتی خوانده‌اند.

از ممنوعیت واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی تا تحصیل رایگان ایثارگران و حافظان کل قرآن کریم
 هفتمین جلسه بررسی لایحه بودجه 94 امروز برگزار شد و نمایندگان بندهایی از این لایحه را بررسی و تصویب کردند.

جلسه علنی امروز پایان یافت/ مجلس امروز نوبت عصر ندارد
دقایقی قبل با اعلام نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پایان یافت.

وزارتخانه‌های نفت و نیرو از مشترکان گاز و برق مسکونی هزینه دریافت می‌کنند

 با تصویب مجلس به هریک از وزارتخانه‌های نفت و نیرو از طریق شرکت‌های تابعه ذی‌ربط اجازه داده می‌شود هر دو ماه از هر واحد مسکونی مشترک گاز مبلغ یک‌ هزار ریال و از هر واحد مسکونی مشترک برق مبلغ پانصد (۵۰۰) ریال أخذ نمایند.

تحصیل ایثارگران، حافظان کل قرآن کریم و قاریان ممتاز کشوری رایگان شد

نمایندگان تحصیل ایثارگران، حافظان کل قرآن کریم و قاریان ممتاز کشوری را در دانشگاه و مراکز آموزش عالی و موسسات پژوهشی رایگان کردند.

ورود مهمانان جدید به مذاکرات هسته‌ای/ "صالحی" صلح آمیز بودن پرونده هسته‌ای را از منظر فنی به مذاکره می‌نشیند

 مقامات وزارت انرژی آمریکا همواره به عنوان بخشی از تیم مذاکره‌کننده ایالات متحده در گفتگوهای کاملا فنی هسته‌ای دخیل بوده‌اند اما در این دوره از مذاکرات "علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی و "مونیز" وزیر انرژی آمریکا هم در ژنو به مذاکرات می‌پیوندد، تا رایزنی‌های فنی دقیقتر، ادامه یابد.

بازپرداخت وام‌های دانشجویی صرف پرداخت مجدد وام می‌شود

 با تصویب مجلس، صددرصد وجوه اداره شده پرداختی از سال 85 تا 91 به صندوق رفاه دانشجویان، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان کمک جهت افزایش سرمایه صندوق‌های رفاه دانشجویان تلقی می‌شود.

صهیونیست‌ها از پس "حماس" و "جهاد اسلامی" برنیامدند، از داعش کمک خواستند
 معاون فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه درباره اظهارات اخیر "لیبرمن" مبنی بر اینکه "باید به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کرد"، اظهار داشت: نباید به این سخنان توجه کرد، صهیونیست‌ها معمولاً شعار می‌دهند.
برچسب ها: هسته ای ، آمریکا ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.