مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پول؛ خیال "سربازان فراری" را راحت کرد/ "فروش سربازی" در انتظار رای شورای نگهبان ، قابلیت توقیف سرقفلی برای وصول مهریه ، ورود سازمان بازرسی به ماجرای وام 6500 میلیارد تومانی/ پرونده به قوه قضاییه ارجاع شد و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است
 

 پول؛ خیال "سربازان فراری" را راحت کرد/ "فروش سربازی" در انتظار رای شورای نگهبان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/12/3/2994912_108.jpg

 نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند تا تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند اما باید منتظر نتیجه نظر شورای نگهبان در مورد این مصوبه مجلس باشیم که آیا آن را تایید خواهد کرد؟

قابلیت توقیف سرقفلی برای وصول مهریه
یک حقوقدان گفت: ملك و سرقفلی جزء مستثنيات دين نيست، بنابراين همسر می‌تواند آن را توقيف و برای وصول مهريه به مزايده بگذارد.

مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت هزینه انشعاب، آب، برق، گاز و عوارض شهرداری معاف شدند

مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز برای یک ‌بار و در حد یک واحد مسکونی معاف شدند.

اصلاح‌طلبان بروند برای خودشان خانه احزاب درست کنند/ "خانه احزاب" یک نهاد غیرقانونی است
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، گفت: اینکه اصلاح‌طلبان به دنبال احیای خانه احزاب هستند، خب بروند و برای خودشان خانه احزاب درست کنند چرا می‌خواهند از طرف کل احزاب کشور نمایندگی کنند؟ اگر قرار است که کل احزاب در این خانه عضویت داشته باشند، ابتدا باید احزاب سوری که هیچ عِده و عَُده‌ای و ماهیتی ندارند، حذف شوند.


ورود سازمان بازرسی به ماجرای وام 6500 میلیارد تومانی/ پرونده به قوه قضاییه ارجاع شد

 رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به پرونده وام 6500 میلیارد تومانی گفت: سازمان بازرسی برای بررسی کلیه معوقات بانکی ورود پیدا می‌کند و این وام نیز از این امر مستثنی نیست.

پیام تسلیت رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در پی درگذشت سیدصادق طباطبایی
 رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در پیامی درگذشت سیدصادق طباطبایی را به فرزند یادگار امام خمینی(ره) تسلیت گفت.

تخصیص 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات جهت اشتغال مددجویان سازمان زندان‌ها

 با موافقت نمایندگان مبلغ 5 هزار میلیارد ریال از محل منابع تسهیلاتی نظام بانکی به منظور پرداخت تسهیلات جهت اشتغال مددجویان سازمان زندان‌ها و خانواده زندانیان اختصاص یافت.

اجسام نورانی ناشناس در آسمان / رابطه بین منطقه 51 و بشقاب پرنده ها چیست؟

‎ همه کسانی که موضوع بشقاب‌پرنده‌های آمریکایی برایشان جذابیت دارد، به خوبی می‌دانند که حقایقی در یوفوهای فضایی نهفته هست که آگاهی از آن‌ها فقط و فقط با ظهور "اسنودن‌وار" یک مأمور داخلی امکان‌پذیر خواهد بود.

تداوم سیاست دوگانه ائتلاف ضدداعش/ فریب افکار عمومی با برگزاری نشست‌های نمایشی نشست فرماندهان روسای ارتش 28 کشور ائتلاف موسوم به ضد داعش در ریاض بار دیگر مشخص کرد که این ائتلاف در رابطه با مبارزه با داعش سیاست دو گانه‌ای را پیگیری می‌کند.

چه کسانی خبر احراز هویت پیکر شهید نظری را به پدر شهید رساندند؟/ مراسم گرامیداشت در پایگاه شهید فکوری تبریز

 مراسم گرامیداشت شهید "فتح‌الله نظری" که پس از 32 سال احراز هویت شده، روز دوشنبه 4 اسفند با حضور خانواده معظم شهید و مسئولین لشکری و کشوری در جوار مزار این شهید گرانقدر برگزار خواهد شد.
برچسب ها: شورا ، سرباز ، حقوقدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.