مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: فرمانده محور نیروهای سپاه در لبنان که بود؟/ سردار بی‌سر، از مظلوم‌ترین‌های جنگ/ تلخ‌ترین خاطره حاج کاظم، رایزنی‌ معاونین وزارت خارجه ایران و آمریکا در ژنو، فسلفه اجرای مجازات، تنبیه مجرم است و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است


فرمانده محور نیروهای سپاه در لبنان که بود؟/ سردار بی‌سر، از مظلوم‌ترین‌های جنگ/ تلخ‌ترین خاطره حاج کاظم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/29/2984785_660.jpg
به قول بعضی از همرزمان، حاج کاظم نمونه دیگری از حاج احمد متوسلیان بود. همان قاطعیت در هنگام کار و عمل، همان ملایمت و عطوفت و نیروها همواره تداعی‌کننده حاج احمد بود.

رایزنی‌ معاونین وزارت خارجه ایران و آمریکا در ژنو
تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان به سرپرستی سیدعباس عراقچی به منظور انجام رایزنی‌های دوجانبه با هیات آمریکایی بامداد امروز راهی ژنو شد.

فسلفه اجرای مجازات، تنبیه مجرم است

یک حقوقدان گفت: فسلفه اجرای مجازات، تنبیه فرد مجرم است تا پس از آزادی و بازگشت به جامعه رفتار صحیحی داشته باشد.

ضرورت پررنگ شدن نقش بانوان در لیست‌های انتخاباتی احزاب
دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: احزاب باید در شورای مرکزی و تشکیلات استانی خود، بانوان را در راس مدیریت قرار دهند و نام کاندیداهای زن در لیست‌های انتخاباتی احزاب افزایش یابد.

عدم پای‌بندی برخی اصلاح‌طلبان به «مردم سالاری دینی»
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: برخی اصلاح طلبان در سالیان اخیر حرف‌های خیلی خوبی در عمل به مردم‌سالاری دینی زدند اما در عمل به آن پایبند نبودند.

مذاکرات هسته‌ای تا به حال به صورت آبرومند پیش رفته است/ ضرورت توجه جدی دولت و مجلس به آثار سوء یارانه‌ها در اقتصاد

آیت‌الله مکارم شیرازی با ابراز رضایت از روند مذاکرات هسته‌ای، گفت: مسأله مذاکرات تا به حال به صورت آبرومند پیش رفته و دعا می‌کنیم این روند ادامه یابد، چه این مذاکرات به موفقیت برسد، چه موفقیتی حاصل نشود.

دولت از همه ظرفیت‌ها برای رونق در تولید استفاده کند/ ضرورت ادامه مبارزه دولت با مفاسد اقتصادی
آیت‌الله جوادی آملی با تقدیر از عزم دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: این مبارزه باید با شدت بیشتری دنبال شود تا نظام اقتصادی کشور اصلاح شود.

اصلاح‌طلبان از حرکات تفرقه‌افکانه پرهیز کنند
وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: ما اصلاح‌طلبان باید از یک طرف به سمت احزاب فراگیر حرکت کنیم و از سوی دیگر باید توجه کنیم که تشکیل شورایی تحت عنوان اصلاح‌طلبان به معنای تعطیلی فعالیت احزاب نباشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.