مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:ما می‌توانیم علیه تحریم ایستادگی کنیم و هدف‌های دشمنان را ناکام بگذاریم/ اگر نکنیم دشمن برای برنامه هسته‌ای ما شرط می‌گذارد/ باید اتکا بودجه به نفت قطع شود ، جلسه علنی بهارستان به پایان رسید/ جلسه بعدی؛ شنبه ، رئیس جلسه طبق قسم آئین‌نامه‌ای نمی‌تواند اجازه بیان تذکر به نماینده‌ای ندهد و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اسياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

ما می‌توانیم علیه تحریم ایستادگی کنیم و هدف‌های دشمنان را ناکام بگذاریم/ اگر نکنیم دشمن برای برنامه هسته‌ای ما شرط می‌گذارد/ باید اتکا بودجه به نفت قطع شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/29/2984801_900.jpg

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم تبریز و شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کشف باند ضد انقلاب در سیستان و بلوچستان/سفر وزیر کشور تاجیکستان به ایران با دعوت رحمانی‌فضلی
 سخنگوی وزارت کشور گفت: یکی از مهمترین برکات دهه فجر کشف یک باند ضد انقلاب در سیستان و بلوچستان بود که با همکاری نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات از بین رفت.

تحریم شرکت نفتکش اقدامی سیاسی و خلاف روند مذاکرات است/ مذاکرات صرفاً پیرامون فعالیت هسته‌ای ایران صورت می‌گیرد

 سخنگوی دستگاه دیپلماسی اظهار داشت: همواره اعلام کرده‌ایم موضوعات مذاکراتی پشت میز مذاکره انجام می‌شود. مذاکرات هسته‌ای صرفاً بیرامون فعالیت هسته‌ای ایران است و موضوعات دیگری عنوان نمی‌شود.

جلسه علنی بهارستان به پایان رسید/ جلسه بعدی؛ شنبه
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که ششمین جلسه بررسی بودجه 94 بود، با اعلام محمدرضا باهنر به پایان رسید.

لایحه پیشگیری از جرم به زودی ابلاغ خواهد شد/ ضرورت افزایش جهشی بودجه دستگاه قضا رئیس قوه قضائیه در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی در لرستان گفت: در دولت قبل نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشتیم و استدلال کردیم، برای اینکه قوه قضائیه به شان و جایگاه خود برسد باید بودجه دستگاه قضا افزایش جهشی داشته باشد.

"آیت‌الله موحدی‌کرمانی" نماز جمعه این هفته تهران را اقامه می‌کند

 "آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی" نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران را اقامه می‌کند.

دولت‌های انقلابی منطقه تحت فشار گاز انبری قدرت‌های غربی هستند/ ائتلاف انقلابی یمن با ساختار مستحکم، آینده روشنی را رقم می‌زند
یک کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه یمن و سایر دولت‌های انقلابی تحت فشار گاز انبری قدرت‌های غربی هستند اما مردم یمن راه خودشان را پیدا کرده‌اند، گفت: نیروهای ارتجاعی منطقه و آمریکایی‌ها بر این تحولات بر نخواهند تابید زیرا ائتلاف انقلابی حاکم یمن دارای ساختار مستحکمی است.

رئیس جلسه طبق قسم آئین‌نامه‌ای نمی‌تواند اجازه بیان تذکر به نماینده‌ای ندهد
 نماینده گرمسار در تذکری آئین‌نامه‌ای گفت:‌ رئیس جلسه طبق قسم آئین‌نامه‌ای نمی‌تواند اجازه بیان تذکر و یا اخطار را به نماینده‌ای ندهد.

همایش توسعه الگوی پایدار و متوازن منطقه‌ای سال جاری برگزار می‌شود/پیش‌نویس لایحه قانون احزاب همچنان در انتظار تصویب
 رئیس مرکز راهبردی و اموزشی وزارت کشور از تهیه پیش‌نویس لایحه قانون احزاب خبر داد و گفت: این پیش‌نویس در قالب کار نخبگی و تخصصی با حضور فعالان حزبی انجام شد.

بارها به احمدی‌نژاد توصیه‌ کردم که رحیمی از جنس شما نیست

 نماینده مردم تهران گفت: یکی از اتفاقاتی که در مورد انتخابات مجلس رخ خواهد داد وارد کردن هجمه‌های سنگین به شورای نگهبان است که زمزمه‌های آن از همین الان به چشم می‌خورد البته شورای نگهبان به مرّ قانون عمل خواهد کرد.


برچسب ها: سخنگو ، مذاکره ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار