شهردار منطقه 10 گفت:‌ در راستای اجرای کمپین آسمان آبی و زمین پاک تعداد 21هزار اصله درخت چنار در معابر سطح منطقه کاشت می‌شود.

 فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح نهضت درختکاری اظهار کرد:‌در راستای توسعه فضای سبز و زیبا سازی چهره عمومی منطقه و کاهش آلودگی هوا این طرح اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: توسعه فضای سبز شهری یکی از برنامه‌های محوری مدیریت شهری است و بر همین اساس با  تلاش های صورت گرفته از سوی دست اندرکاران فضای سبز معاونت امور شهری و محیط زیست، با توجه به بافت متراکم و فرسوده منطقه و کمبود زمین زمین، تدابیر و تمهیدات لازم برای ایجاد بستر مناسب کاشت 21هزار اصله درخت فراهم شد.

عظیمی در ادامه تصریح کرد: در این طرح سراسری فضای سبز پیاده رو خیابان آزادی ضلع شمال و جنوب از بزرگراه یادگار امام(ره) تا بزرگراه شهید نواب صفوی به طول 4کیلومتر و همچنین بزرگراه یادگار امام(ره)، ضلع شرق و غرب بزرگراه شهید نواب حد فاصل خیابان آزادی تا خیابان قزوین، خیابان امام خمینی(ره) و سایر معابر اصلی و فرعی، بوستان‌ها و باغچه منازل شهروندان درختکاری می‌شود.

عظیمی در پایان گفت:‌طرح نهضت درخت کاری تا 15 اسفند ماه با هدف جلب مشارکت شهروندان و فرهنگ سازی نگه داری و توسعه فضای سبز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: درختکاری ، اسفند ، کمپین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.