سرپرست شهرداری منطقه 11 گفت: تملک املاک معارض منطقه 11 در مسیر خط 7مترو تا پایان اسفند ماه انجام می‌شود.

نصر الله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تملک املاک معارض خط 7 مترو تا پایان اسفند ماه اظهار کرد: معضل اصلی امروز شهر تهران آلودگی هوا و مشکلات ترافیکی است که با توجه به توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه مترو می‌توان نسبت به رفع آلودگی هوا بکوشیم.

وی در ادامه افزود:‌به همین منظور و با هداف حمایت از کمپین "آسمان آبی، زمین پاک" نشست مشترکی با مسئولین شرکت مترو در خصوص تملک باقی مانده املاک معارض در مسیر احداث مجتمع ایستگاه‌های مترو و خروجی هواکش‌‌های خط 7 مترو برگزار شد.

آبادیان تصریح کرد:‌در مسیر خط 7مترو، سه ایستگاه از منطقه 11 در تقاطع نواب- آزادی- خیابان هلال احمر و خیابان مولوی پایین تر از تقاطع ولی عصر عبور می‌کند که دارای 15پلاک معارض بوده که  10پلاک تملک و 5پلاک باقی مانده نیز تا پایان اسفند ماه تملک خواهد شد.

سرپرست شهرداری منطقه 11 در پایان گفت:‌ مسیر خط 7متروی تهران از میدان صنعت واقع در سطح 2 شهرداری تهران آغاز  و با عبور از بزرگراه چمران در خیابان نواب در منطقه 10 نرسیده و از خیابان هلال احمر خیابان مولوی مسیر خود را به سمت منطقه 14؟؟؟ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، مترو ، تملک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار