معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 گفت: دومین جشنواره پژواک محله با هدف ایجاد رقابت سالم در پژوهش‌های محله محور در سطح منطقه 10 برگزار می‌شود.

 سید جواد حسینی معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 10، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره پژواک در منطقه اظهار کرد: دومین جشنواره پژواک محله با هدف ایجاد رقابت سالم در پژوهش‌های محله محور و تدوین مقاله با محوریت آسمان آبی و زمین پاک برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این جشنواره با رویکرد استفاده از ایده‌های محلی و نخبگان ساکن منطقه نسبت به مشکلات موجود محلی برگزار می‌شود و با محوریت تدوین مقاله بر اساس یافته‌های سند توسعه محله‌ای و همچنین آسمان آبی و زمین پاک مبتنی بر چهار چوب علمی و تجارب روز جهانی و با تأکید بر پتانسیل فرهنگی و زیر ساختی سال 93برگزار می‌شود.
 
حسینی در ادامه عنوان کرد: این جشنواره در ابتدای اسفند ماه سال جاری اجرا می‌شود.
 
وی در مورد شرایط شرکت در این جشنواره تصریح کرد: آثار پژوهشی باید رویکرد محله‌ای داشته و در سال 93 انجام شده باشد و علاوه بر آن مربوط به محله‌های شهر تهران و یا جنبه مقایسه‌ای با نمونه‌های ایرانی و خارجی را داشته باشد.
 
وی با دعوت از علاقمندان، پژوهشگران و اندیشمندان برای شرکت در این جشنواره یاد آور شد: 3 نفر از منتخبان در هر محله جوایز نفیسی همراه با لوح تقدیر اهداء می‌شود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به اداره مطالعات منطقه 10 به نشانی خیابان قزوین، بوستان تهرانی مجتمع فرهنگی و هنری شهید غنی پور و یا به آدرس www.elite_region10@yahoo.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، پژواک ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.