معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 10 گفت: عملیات نگهداشت شهر در نواحی سه گانه‌ی شهرداری منطقه 10 با موفقیت به اتمام رسید.

 مصطفی بیگی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 10 در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اهمیت نگه داشت شهر اظهار کرد: عملیات نگه داشت شهر با هدف توسعه کیفیت زندگی شهری با نظارت همه جانبه در غالب بهسازی خیابان‌ها و معابر سطح منطقه انجام می‌شود، طی این عملیات معادل 670 دریچه نصب و تعویض شده است و همچنین معادل 400 آدرس لکه گیری عمده‌ی آسفالت، 1674 آدرس‌ لکه گیری جزیی‌ آسفالت، 6730 متر مربع پیاده روسازی و 8300 متر طول نهر و جدول، 243.963 متر مربع زیر سازی و آسفالت صورت گرفته است.
 
وی تصریح کرد: در قالب این برنامه در خیابان‌های آزادی، جیحون، طوس و قزوین شیب عمومی هدایت آب‌هایسطحی اصلاح گردیده و با حذف انهار بدون کار کرد زمینه‌ی ارتقای بهداشت عمومی شهر فراهم شده است.
 
مصطفی بیگی در ادامه عنوان کرد: در راستای ارتقای امنیت تردد تسهیل و روانی ترافیک و بهبود عبور و مرور شهری علاوه بر اصلاح هندسی برخی معابر و ایمن سازی عبور پیاده، عملیات جدول و آسفالت به اتمام رسیده است.
 
به گفته‌ی وی اعتبار نگه داشت عمرانی توسط نواحی سه گانه و اصلاح عملیات هندسی در سطح منطقه در سال جاری 10 میلیارد تومان بوده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نگهداشت ، موفقیت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار