تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین بازی مرحله پلی اف توانست با نتیجه مقتدرانه سه بر صفر از سد تیم بازرگانی جواهری گنبد عبور کرد.

جایگاه کواچ در میان ارومی‌ها خاص است/برای اولین بار با ورمیلیو و ارنج اصلی بازی کردیمجهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما بالاخره توانستیم بعد از مدت‌ها با نفرات اصلی خود در یک مسابقه حاضر شویم. از زمانی که «ورمیلیو» به عنوان پاسور به جمع ما پیوسته ابتدا میلاد عبادی‌پور، سپس بابک فیاضی، در آخر هم فرهاد نظری افشار مصدوم شد. خدا را شکر در انتهای لیگ ما توانستیم با شش بازیکن ارنج اصلی خود وارد میدان شویم. از مهم‌ترین این اتفاقات، حضور میلاد عبادی‌پور بازیکن جوان و عضو تیم ملی در ترکیب بازی مقابل گنبدی‌ها پس از ۲ ماه دوری از تمرینات بود.  
 
وی خاطرنشان کرد: سطح کیفی این مرحله از مسابقات لیگ بسیار بالا و حساس بود، به طور کلی هر تیمی که جزو هشت تیم بر‌تر به مرحله پلی اف صعود کرده است، مدعی کسب عنوان قهرمانی است. اکثر بازی‌های لیگ در این هفته پنج سته به پایان رسید و هریک از تیم‌ها برای شکست حریف خود تمام توانشان را بکار گرفتند، به نوعی برای تیم‌ها مرحله پلی اف حکم مرگ و زندگی را دارد.  
 
در این میان گنبد هم که استحقاق صعود به پلی اف را داشته، از این قاعده مستثنی نیست، ولی در این هفته ما مقابل آن‌ها بازی کم اشتباهی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم آن را سه بر صفر شکست دهیم.
 
وی در خصوص حضور کواچ سرمربی تیم ملی در سالن محل برگزاری مسابقه و تاثیر حضورش روی عملکرد بازیکنان گفت: با توجه به اینکه کواچ ۲ سال در تیم‌های ارومیه در لیگ ایران بازی کرده بود، جایگاه خاصی در میان مردم ارومیه دارد و حضورش شور و هیجان زیادی به بازی داده بود، اما اگر بخواهیم در خصوص تاثیر حضور وی روی روند کار بازیکنان ۲ تیم حرف بزنیم، معتقدم والیبالیست‌های ما آنقدر به مرز پختگی و حرفه‌ای‌گری رسیده‌اند که این اتفاقات باعث برهم ریختن تمرکز آن‌ها نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار