دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال سال 93 جام زنده یاد حسین معدنی امروز چهارشنبه با چهار دیدار پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال سال 93 جام زنده یاد حسین معدنی امروز چهارشنبه با چهار دیدار پیگیری شد.

پیروزی مقتدرانه ارومیه/ استقبال بی نظیر از بوبان
 
 
تیم والیبال شهرداری ارومیه دیدار دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال را با اقتدار به پایان رساند.
 
تیم والیبال شهرداری ارومیه که در گروه دوم دور مقدماتی صدرنشین شده بود، در یکی از بازی های این مرحله و در سالن غدیر ارومیه میزبان بازرگانی جواهری گنبد تیم چهارم گروه یک در دور مقدماتی بود.
 
شاگردان جهانگیر سید عباسی در این مسابقه سه بر صفر و با اقتدار به پیروزی رسیدند تا 50 درصد مسیر صعود به مرحله نیمه نهایی را طی کرده باشند.
 
بازرگانی جواهری گنبد در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 19 و 25 بر 20 مغلوب میزبان خود شد تا در چهارشنبه هفته آینده در گنبد به عنوان میزبان به فکر جبران این ناکامی باشد.
 
ترکیب آغاز کننده دو تیم شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد در این مسابقه به قرار زیر بود:
 
ارومیه: میلاد عبادی پور، حامد رضایی، شهرام محمودی، پوریا فیاضی، نیکولای نیکولو، ورمیگلیو و عبدالرضا علیزداه
 
بازرگانی جواهری گنبد: محمد باقری، محمد امین حسن زاده، مهران زارع، احمد بابایی، صمد اکبری، سخی عیدی، هادی نیازی و حمید محمد آلق (لیبرو)
 
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی و امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال از مهمانان ویژه این مسابقه در سالن غدیر ارومیه بودند.
 
وقتی بوبان وارد سالن غدیر ارومیه شد، پنج هزار تماشاگر علاقمند به والیبال وی را مورد تشویق قرار دادند.
 
بنر بزرگی به زبان انگلیسی برای ورود بویان به ارومیه در سالن نصب شده بود و شهردار ارومیه از وی به عنوان شهروند افتخاری ارومیه و بازیکن سابق تیم این شهر تجیلیل و تقدیر کرد.
 
همچنین از امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال نیز در این مسابقه تجلیل شد.

پیروزی نفسگیرمیزان/ نوین به سادگی نباخت
 
 
تیم نوین کشاورز در پنج ست مبارزه با میزان خراسان موفق به کسب 112 پوئن از حریف شد، اما نتیجه را واگذار کرد.
 
این دیدار در سالن مهران مشهد برگزار شد و تیم میزان در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 22 و 32 بر 30 مغلوب میهمان خود نوین کشاورز شد اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 19 و 15 بر 11 به پیروزی رسید تا در نهایت سه بر دو پیروز این مسابقه باشد.
 
شاگردان مسعود آرمات در این دیدار در مجموع 112 پوئن به دست آوردند اما 119 پوئن از دست دادند.
 
میزان در این مسابقه با ترکیب مهدی مهدوی، علیرضا مباشری، آرمین تشکری، امین علوی، رحمان داوودی، عادل غلامی و فرهاد ظریف به میدان رفت.
 
نوین کشاورز نیز در ابتدای این مسابقه از علی شفیعی، پرویز پزشکی، حسین امیری، ولی علی پور، بهمن جهاندیده، سعید شیرود و محمدرضا موذن به عنوان لیبرو در ترکیب آغاز کننده استفاده کرد.
 
در ست چهارم این مسابقه رضا مومنی سرمربی میزان کارت زرد دریافت کرد. همچنین در دست پنجم بازیکن شماره 14 میزان کارت قرمز از داور اول دریافت کرد.
 
بازیکن شماره 10 نوین کشاورز نیز در ست پنجم کارت زرد دریافت کرد.
 
محمد حسین شفقی نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت و حسین پورکاشیان و محسن ترابی نیز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت کننده این مسابقه بودند.
 
بدین ترتیب دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم های پیکان تهران، شهرداری تبریز، میزان خراسان و شهرداری ارومیه به پایان رسید.
 
  پیکان در جدالی سنگین به پیروزی رسید
 
 
تیم والیبال پیکان تهران در نخستین مسابقه مرحله پلی اف لیگ برتر در مسابقه ای سنگین موفق به شکست وزارت دفاع شد.
 
این مسابقه بعد از دو ساعت و بیست دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه سه بر دو به سود پیکان خاتمه یافت تا پرافتخارترین تیم این رقابت ها 50 درصد مسیر صعود به مرحله نیمه نهایی را طی کرده باشد.
 
شاگردان فرهاد نفرزاده در ست های اول و سوم این مسابقه 25 بر 21 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 21 و 15 بر 10 مغلوب پیکان شدند.
 
پیمان اکبری در ابتدای این مسابقه از امیر حسینی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، رضا قرا، مجتبی میرزاجانپور، سامان فائزی و علی حسین در ترکیب تیم پیکان استفاده کرد.
 
رسول نجفی، حامد تاری وردی، رضا عابدینی، رضا سلیمانی، مسعود عزیزی، مسعود غلامی و مصطفی حیدری نیز بازیکنان وزارت دفاع در ابتدای این مسابقه بودند.
 
حدود 1000 تماشاگر دیدار دو تیم پیکان و وزارت دفاع در خانه والیبال تماشا کردند.
 
ست سوم این مسابقه رقابت نزدیک تر از دیگر ست ها بود و در امتیاز 25 که پیکان مغلوب وزارت دفاع شد، بازیکنان و کادر فنی تیم پیکان نسبت به اعلام نظر خط نگهدار این مسابقه اعتراض کردند.
 
در ست پنجم نیز محمد موسوی نسبت به رای داور اعتراض شدید کرد که از ابراهیم فیروزی کارت قرمز دریافت کرد عصبانیت موسوی به اندازه ای بود که پیمان اکبری او را از زمین خارج و دعوت به آرامش کرد.

مدافع عنوان قهرمانی مغلوب شهرداری تبریز شد
 
 
تیم والیبال متین ورامین مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال در دیدار دور رفت مرحله پلی آف مغلوب شهرداری تبریز شد.
 
تیم والیبال متین ورامین مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف شهرداری تبریز رفت و سه بر یک مغلوب میهمان خود شد.
 
شهرداری تبریز در ست دوم این مسابقه 30 بر 28 مغلوب متین شد اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا چهارشنبه هفته آینده در مسابقه دور برگشت در تبریز مسابقه آسان تری برابر متین داشته باشد.
 
تیم متین این مسابقه را با ترکیب مصطفی شریفات، حسام بخششی، احسن اله شیرکوند، مهدی بازارگرد، اندریاس فراگس، آرش کشاورزی، محمد طاهر وادی آغاز کرد.
 
سعید مصطفی وند، محمد حسن صنوبر، اکبر ولایی، بهرام فرید، میکائیل تاجر، علیرضا بهبودی و مهدی مرندی بازیکنان آغاز کننده شهرداری تبریز بودند.
 
پرتاب اشیا در داخل زمین و قطع بازی از جمله حاشیه های این دیدار بود.
 
محمود حداد نظارت بر این مسابقه را بر عهده  داشت و علی اصغر کاظمی و محمدرضا کاویانی به عنوان داور اول و دوم این مسابقه را قضاوت کردند.
 
تیم والیبال شهرداری تبریز چهارشنبه هفته آینده در مسابقه برگشت میزبان متین ورامین خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر ، پلی آف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار