شهرام محمودی کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: برای رسیدن به مرحله فینال لیگ بازی پرتنش و پرفشاری را تحمل کردیم و خدا را شکر که بردیم.

محمودی: خدا را شکر فحش‌هایی که خوردیم رکیک نبود/ شخصیت بردمان  را در مشهد ثابت کردیمشهرام محمودی کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی دوم مرحله نیم نهایی را در مشهد مقابل تیم میزان برگزار کردیم این دیدار بسیار زیبا و سخت بود تمام تماشاگران حاضر در سالن از دیدن والیبال حرفه ای لذت بردند ما نمی خواستیم تکلیف فینالیست میان این 2 تیم در دیدار سوم مشخص شود همچنین میزانی ها می خواستند در خانه خود قدرت واقعی شان را به نمایش بگذارند و ببرند این مساله  کار را برای هر 2 تیم سخت کرده بود.
 
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در سالن مهران در بازی دوم مرحله نیمه نهایی شرایط خوبی حاکم نبود تماشاگران با پرتاب اشیا و استفاده از الفاظ زشت به دنبال برد تیم  شهرشان بودند که باید کمیته انضباطی فدراسیون به این مسئله رسیدگی کند.
 
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه دیگر فحاشی و حرکات غیر اخلاقی تماشاگران در والیبال باب شده است که باید از سوی مسئولان مربوطه، جلوی این بی اخلاقی ها گرفته شود البته جای شکرش باقیست که در بازی شب گذشته فحاشی ها رکیک و خانوادگی نبود، ولی اتفاقات بوجود آمده در طول بازی باعث شد تا بازی چندین بار متوقف شود و  حتی درست چهارم در پوئن 22 بر 13 داور از جایگاه خود پایین آمده ولی چون باید بازی به اتمام می رسد پس از چند دقیقه وقفه کار دوباره شروع شد.
 
کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه خاطر نشان کرد: ما ست اول را به خاطر عدم هماهنگی واگذار کردیم، البته برای رفتن به مشهد به خاطر تاخیر چند ساعته پرواز سفر بدی را داشتیم و خیلی خسته به مشهد رسیدیم و این مسئله روی نحو کارمان در ست اول تاثیر گذار بود اما از ست دوم  کار را دستمان گرفتیم و اجازه قدرت نمایی به حریف ندادیم، ست سوم در ابتدای کار از حریف عقب بودیم ولی به سرعت جبران کردیم و با خود باوری که داشتیم میزان را در خانه شکست دادیم، ست چهارم هم با انگیزه و به راحتی بردیم.
 
وی خاطر نشان کرد: ما شایسته برد در مشهد و راهیابی به فینال بودیم و شخصیت برد خود را در این دیدار به میزانی ها ثابت کردیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، مشهد ، میزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار