اعلام شده است که دیدار استقلال در مقابل حریف تبریزی اش به احتمال فراوان در هوای برفی انجام می شود و این موضوع برای استقلالی‌ها قابل توجه است.

گسترش - استقلال در هوای برفی؟!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران استقلال روز جمعه باید در تبریز به مصاف گسترش فولاد برود و طبق استعلام آبی ها، این مسابقه احتمالا در هوایی برفی برگزار می شود.

گفتنی است با توجه به هوای بهاری تهران استقلالی‌ها پس از شنیدن این خبر غافلگیر شدند زیرا هوای زمستان امسال در تهران بهاری بوده و برف تبریز برای آبی ها تا حدی عجیب و غریب است و استقلالیها به آن عادت ندارند.

این در حالی است که در فصل جاری حتی شهرستانهای سرد نیز با هوای برفی کمتری مواجه بودند و این موضوع که در جریان بازی استقلال با گسترش نیز شاهد این آب و هوا باشیم عجیب است اما این پیش بینی صورت گرفته است و وقوع آن به روز جمعه و شرایط آب و هوایی بستگی دارد و شدت آن نیز مشخص نیست.

شایان ذکر است از طرف دیگر استقلالی ها برای بازی با گسترش فولاد رو به بازی فیزیکی و استفاده از توپ های بلند خواهند آورد.

این تغییر به دلیل شرایط هوایی اعمال شده است و قلعه نویی به همین دلیل تاکتیک تیمش را تغییر داده و تمرینات تیمش نیز با تغییر مواجه کرده  است تا تیم در زمین تبریزی ها غافلگیر نشود و با تمام قوا به میدان برود.

آبی ها در آخرین تمرین خود در یک نیمه زمین به فوتبال فشرده و فیزیکی پرداختند و تاکتیک اصلی آنها نیز استفاده از توپ های بلند بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، گسترش ، برف ، تاکتیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار