قلعه نویی در جمع خبرنگاران:

بازیکنانم دنبال سیاه‌بازی نیستند! /کرار چوب مرا می‌خورد

سرمربی تیم استقلال گفت: باید بگویم بازیکنانی که در تیم حضور دارند استقلال و مردم را دوست دارند و به دنبال پول نیستند، اما شرایط در قبل این طور نبود و همه نوع اتفاقی در تیم رخ می‌داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قعله نویی پس از پایان تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران گفت: جا  دارد به باشگاه نفت تبریک بگویم که توانست به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و 4 سهمیه ایران در آسیا را حفظ نماید و از هوادارانی که این تیم را تنها نگذاشته‌اند تشکر می‌کنم.
 
قلعه نویی در مورد وضعیت استقلال پیش از بازی مقابل گسترش فولاد تبریز عنوان کرد شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات با نشاطی را  پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه بازیکنانی که در تیم حاضر هستند، تیم استقلال و مردم را دوست دارند و به دنبال پول نیستند و سیاه بازی هم انجام نخواهند داد.

سرمربی استقلال تصریح کرد باید بگویم بازیکنان قدیمی و جدیدی که در استقلال حضور دارند پولی نگرفته‌اند و بزرگان تیم نیز دور هم جمع می‌شوند و تمام هدفشان بازی برای مردم است، اما نکته قابل توجه این است که قبلا شرایط به این شکل نبود و بازیکنانی که در تیم بودند هم پول می‌گرفتند و هم سیاه بازی می‌کردند!

وی بیان کرد: برای بازی روز جمعه دو سه بازیکن در اختیار نخواهیم داشت و محرومیت کرار هم برای من جای تعجب دارد ،چون نه گزارشی در این باره وجود دارد و نه ماده قانونی در باره این حکم وجود دارد، اما باید بگویم چون من مربی استقلال هستم این اتفاق رخ می‌دهد و شاید اگر من مربی نبودم و فرد دیگری جای من بود کرار محروم نمی‌شد و فکر می‌کنم او چوب مرا می‌خورد.

قلعه نویی درباره تیم گسترش فولاد نیز عنوان کرد: باشگاه گسترش فولاد، کمالوند و آذرنیا کار بزرگی را انجام دادند، به ما زمین دادند و با صراحت می‌گویم که در فوتبال ما این اتفاقات کمتر به چشم می‌خورد و به نظرم کمالوند مربی خوبی است که در حقش اجحاف شده است، آنها حتی ساعت تمرین خود را به خاطر ما تغییر دادند و نکته قابل توجه این است که این مسائل در فوتبال ما گم شده و خوب است در فوتبالمان  بیشتر به دنبال اخلاق و منش باشیم.

وی ادامه داد: درباره بازی هم باید بگویم که بازی با تیم گسترش  فولاد یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود و تنها امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را به دست آوریم.

وی افزود: ما دنبال تفاضل نیستیم و فقط هدفمان سه امتیاز این دیدار است و از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم. فقط سه بازیکن در این بازی در اختیار نداریم، یعقوب کریمی مصدوم است، آرش برهانی به دلیل دریافت سه کارت محروم و کرار نیز به خاطر محرومیت نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

سرمربی تیم استقلال درباره حضور بازیکنان تیم ایرانی در لیگ قطر گفت: بهتر است در این مورد حرفی نزنم، اما باید بگویم آن زمان که من مربی تیم ملی بودم با رفتن بازیکنان تیم ملی به امارات مخالف بودم اما الان شرایط فرق می‌کند به طوری که من به کره جنوبی باختم به من خیانت کار گفتند، اما یک نفر دیگر به عراق می‌بازد قهرمان ملی می‌شود به همین دلیل درباره هیچ گونه حرفی نخواهم زد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار