قلعه نويی بعد از تعطيلات با کسب 3 برد پياپي شرايط تيمش را براي رسيدن به صدر بهتر از هر زمان ديگري مي‌بيند اميدوار است بتواند با ادامه اين روند به وعده‌اش براي قهرماني جامه عمل بپوشاند.

برنامه تمرینی خاص سرمربی!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی که بعد از سه برد پیاپی توانسته از زیر فشار و انتقادات خارج شود اکنون تیم باانگیزه‌ای را در اختیار دارد که به نظر نمی‌رسد شکست خوردن را به این راحتی بپذیرند.

گفتنی است مطمئنا در شرایط فعلی استقلال از تیم رقیب خود کمتر مشکلات و حاشیه‌ ندارد اما قلعه‌نویی با مدیریت خود توانسته خود را در مرکز ترکش‌ها و حواشی قرار دهد و به این ترتیب تیمش را وارد بازی نکند و با تمرکز به دیدار حریفان روانه کند.

این در حالی است که نکته جالب تمرینات همان نشاط حاصل از پیروزی‌های اخیر و انگیزه برای رسیدن به پیروزی‌های آینده است.

قلعه نویی در نظر دارد شرایط را برای تیمش تغییر دهد و این تیم روند رو به رشد خود را در نیم فصل دوم حفظ کند و در این رابطه اوضاع با انجام تمرینات خاص پیش می رود تا استقلال به این روند ادامه دهد.

شایان ذکر است قلعه نویی برنامه های خاصی دارد و این در حالی است که سرمربی استقلال با تغییرات تاکتیکی تصمیم دارد اوضاعی در تیم حاکم کند که حریفان از وضعیت تیم بی اطلاع بمانند و شرایط استقلال در جریان بازی مشخص شود و به همین دلیل حریفان نتوانند کاری از پیش ببرند و همه چیز به نفع استقلال تمام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار