تغییر نام مدیون با واریز پنج درصد از مانده بدهی منجر به فسخ یکی از خدمات بانک مسکن در طرح 76 است که در ماه های بهمن و اسفند سال جاری به مشتریان این بانک ارایه می شود.

تغییر نام مدیون با واریز پنج درصد از مانده بدهیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در طرح 76 بانک مسکن امکان تغییر نام مدیون با واریز پنج درصد از مانده بدهی منجر به فسخ مشروط برعدم وجود اقساط معوق و عدم تقاضای مابه التفاوت تسهیلات فراهم گردید.

مشتریان بانک مسکن می توانند از طریق مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، سایت بانک مسکن و شعب این بانک در سراسر کشور از جزئیات بیشتر این طرح مطلع شوند.

 امکان فک رهن در قبال افتتاح انواع سپرده هاي بلند مدت

مشتريان بانک مسکن مي توانند در طرح 76 بانک مسکن درقبال افتتاح انواع سپرده هاي بلند مدت فک رهن کنند.

در طرح 76 بانک مسکن که به مناسبت سالروز تاسيس اين بانک و ماه هاي بهمن و اسفند اجرا مي شود ، امکان فک رهن از وثيقه ملکي تسهيلات فروش‌اقساطي مسکن و جعاله در قبال افتتاح انواع سپرده هاي بلندمدت بدون محدوديت زماني مدت باقي‌مانده اقساط فراهم شده است.

همچنين در طرح 76 بانک مسکن ،به 22 نفر از مشتريان اين بانک که بهمن و اسفند، کل بدهي تسهيلاتي خود را به صورت نقدي و يکباره تسويه کنند، به قيد قرعه جايزه زودپرداخت اختصاص مي يابد.

مشترياني مشمول شرکت در قرعه‌کشي مي شوند که مطابق قرارداد و روال عادي، حداقل معادل ريالي 6 قسط از اقساط قرارداد آنها باقي باشد و قبل از مواعد سررسيد اقساط، تسويه کنند.


انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، بانک ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار