جدول اصلی رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز کیش با دیدارهای بخش ۲ نفره آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛جدول اصلی هفته چهارم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز با انجام  ۵ دیدار بخش ۲ نفره آغاز شد تا بازی های بخش انفرادی از امروز (۲۸ بهمن ماه) آغاز شود.

در جریان برگزاری این رقابت ها و در بخش ۲ نفره تیم مشترک کرواسی و صربستان با نتیجه ( ۱-۶ و ۵-۷ ) مقابل زوج محسن حسین زاده و حمید رضا نداف از ایران به برتری رسیدند ، زوج هلندی با نتیجه ( ۱-۶ ، (۶) و ۶-۷ ) مقابل تیم ایرلند و اکراین شکست خوردند ، زوجی از اسلوونی با نتیجه ( ۵-۷ و ۴-۶ ) نمایندگان صربستان را از پیش رو برداشتند ، تنیسورهای فرانسوی با نتیجه ( ۳) ۶-۷ و ۵-۷ ) مقابل زوجی از ژاپن و چین مغلوب شدند و شاهین خالدان  و البرز اخوان از ایران با نتیجه ( ۴-۶ و ۴-۶ ) از زوج سوئیسی شکست خوردند.

به این ترتیب در دومین روز جدول اصلی بازی ها ۳ دیدار دیگر در بخش ۲ نفره و ۱۶ بازی نیز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این گزارش حاکی است: هفته های چهارم و پنجم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ با جایزه ۳۰ هزار دلاری در مجموعه ورزشی المپیک کیش پیگیری می شود و این بار تنیسورها در زمین ها ی هارد کورت با حریفان خود روبرو می شوند.

 یاد آور می شود: سرداوری و داوری بازی ها به ترتیب بر عهده شاندور از مجارستان و سامان حسنی ( داور نشان برنز) ، مسیح صلاح ( داور نشان سفید) ، مهدی ملک زاده، سینا ابراهیمیان و علی حداد تهرانی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، تنیس ، فیوچرز ، کیش ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار