تکلیف ۸ تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛جدول مقدماتی هفته چهارم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز با انجام ۸ دیدار بخش انفرادی و ۳ دیدار بخش ۲ نفره پیگیری شد و تنیسورهای راه یافته به مرحله بعدی بازی ها مشخص شدند.

در ادامه این رقابت ها و در نخستین دیدار بخش انفرادی نماینده کرواسی با نتیجه ( ۳-۶ ، ۶-۱ و ۳-۶ ) مقابل حمید رضا نداف از ایران به برتری رسید، تنیسوری از اسلوونی با نتیجه ( ۳-۶ ، ۳-۶ (۲) ۷-۶ ) مقابل وروورت از هلند به برتری رسید ،لوکا از سوئیس با نتیجه ( ۳-۶ و ۵-۷ مقابل تنیسور صرب به برتری رسید، دیگر نماینده هلند با نتیجه ( ۱-۶ ، ۴-۶ و ۶-۴ ) نماینده آلمان را مغلوب کرد، اسکات از هلند با نتیجه ( ۸) ۶-۷ و ۱-۶ ) دومبیا از فرانسه را از پیش رو برداشت ، تنیسور ژاپنی با نتیجه ( ۵-۷ و ۵-۷ ) از تنیسور هلندی شکست خورد ، تنیسوری از ونزوئلا با نتیجه ( ۶) ۶-۷ و ۰-۶ ) امیر والا معدنچی را شکست داد و نماینده بلاروس با نتیجه ( ۲-۶ و ۲-۶ ) مقابل تنیسور فرانسوی مغلوب شد تا ۸ دیدار باقیمانده امروز پیگیری شود.

همچنین در بخش ۲ نفره نیز زوج هلند و صربستان با نتیجه ( ۱-۶ و ۱-۶ مقابل تیم فرانسه و بلاروس به برتری رسیدند ، تیم امیر والا معدنچی و انوشل شاهقلی با نتیجه ( ۹-۱۱ ) ۶-۳ و ۳-۶ ) مقابل زوج ونزوئلا و هلند شکست خوردند و تیم ۲ نفره هلند با نتیجه ( ۴-۶ و ۴-۶) مقابل زوجی از بلاروس به برتری رسید.

این گزارش حاکی است: هفته های چهارم و پنجم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ با جایزه ۳۰ هزار دلاری در مجموعه ورزشی المپیک کیش پیگیری می شود و این بار تنیسورها در زمین ها ی هارد کورت با حریفان خود روبرو می شوند.

 یاد آور می شود: سرداوری و داوری بازی ها به ترتیب بر عهده شاندور از مجارستان و سامان حسنی ( داور نشان برنز) ، مسیح صلاح ( داور نشان سفید) ، مهدی ملک زاده، سینا ابراهیمیان و علی حداد تهرانی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، تنیس ، فیوچرز ، انفرادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار