صعود نماینده ایرانی به مرحله یک هشتم؛

شاهین خالدان تنیسور صرب را به زانو در آورد

شاهین خالدان جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های بین المللی فیوچرز کیش را بدست آورد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛جدول اصلی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز با برگزاری ۸ دیدار دیگر در بخش انفرادی پیگیری شد تا در پایان تکلیف ۱۶ تنیسور راه یافته به مرحله  یک هشتم نهایی بازی ها مشخص شود .

بر این اساس  و در ادامه این بازی ها  و در جدول اصلی بخش انفرادی ۸ دیدار برگزار شد و در پایان شاهین خالدان موفق شد با نتیجه (۷-۶، ۴-۶ و ۳-۶) جاندریچ از صربستان را مغلوب کند و به عنوان تنها نماینده ایرانی به مرحله بعدی بازی ها راه یابد.

در سایر دیدار ها نیز تنیسورهایی از هلند، فرانسه، اسلوونی، ایرلند و صربستان موفق شدند با عبور از سد حریفان خود به مرحله بعدی راه یابند.

همچنین در بخش ۲ نفره نیز ۲ دیدار برگزار شد و در پایان تیم مشترک صربستان و هلند و زوج ایرلند و اکراین جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند.

این گزارش حاکی است: هفته های چهارم و پنجم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ با جایزه ۳۰ هزار دلاری در مجموعه ورزشی المپیک کیش پیگیری می شود و این بار تنیسورها در زمین ها ی هارد کورت با حریفان خود روبرو می شوند.

 یاد آور می شود: سرداوری و داوری بازی ها به ترتیب بر عهده شاندور از مجارستان و سامان حسنی ( داور نشان برنز) ، مسیح صلاح ( داور نشان سفید) ، مهدی ملک زاده، سینا ابراهیمیان و علی حداد تهرانی است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار