تیم ۲ نفره ایتالیا و سوئیس عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز را از آن خود کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته سوم رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری شد و تنیسورهای قهرمان در بخش ۲ نفره و فینالیست ها در بخش انفرادی مشخص شدند.
 
به این ترتیب  مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در بخش انفرادی برگزار شد و در نخستین دیدار مونزو از ونزوئلا  با نتیجه ( ۱-۶ و ۴-۶ ) مقابل فابیو از ایتالیا  به برتری رسید و الکسیس از فرانسه نیز با نتیجه ( ۶-۷ و ۴-۶ ) لوکا از ایتالیا  را شکست داد تا دیدار پایانی این مسابقات با حضور تنیسورهای  ونزوئلا و فرانسه برگزار شود.

همچنین در بخش ۲ نفره نیز تیم های لوکا از سوئیس – متئو مارفیا از ایتالیا و مونزو از ونزوئلا - مارک ورورت از هلند در دیدار پایانی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان زوج ایتالیا و سوئیس موفق شدند با نتیجه ( ۴) ۶-۷ و ۴-۶ )  مقابل حریف خود به برتری برسند و صاحب عنوان قهرمانی شوند.
 
این گزارش حاکی است: دیدار فینال هفته پایانی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز عصر امروز  با حضور  تنیسورهایی از ونزوئلا و فرانسه برگزار می شود تا با معرفی تنیسور قهرمان این بازی ها به پایان برسد.
 
یاد آور می شود: سرداوری این رقابت ها بر عهده علی کاتبی داور نشان نقره کشورمان است و سامان حسنی ( نشان برنز) ، امیر حسین موسوی ، آرا سوکزیان، مسیح صلاح ( داوران نشان سفید ) ، سیامک اکبری، سینا ابراهیمیان و مهدی ملک زاده نیز به عنوان داوران صندلی به امر قضاوت می پردازند و همچنین مدیریت مسابقات نیز بر عهده امیر صدری می باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، فیوچرز ، ایتالیا ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار