هیات تکواندو استان تهران برای نخستین بار در سطح کشور اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه تکواندو به سبک جام جهانی در تک وزن برگزار کرد.

محسن تمجید مسئول کمیته مسابقات هیات تکواندو استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران می گوید: مسابقات تک وزن نونهالان به سبک جام جهانی برای نخسیت بار بود که در سطح کشور برگزارشد و هیئت تکواندو تهران برای اولین بار این مسابقات را در ایران برگزار کرد.

وی افزود: مسابقات نونهالان از پیکارهای جام جهانی الگو برداری و بومی سازی به سبک و سیاق ایران شده بود. ما توانستیم در رده سنی نونهالان این استارت را در تهران بزنیم و قرار است این شیوه در تمامی رده های سنی به صورت تک وزن برگزار شود.

مسئول کمیته مسابقات هیات تکواندو استان تهران خاطرنشان کرد: مسابقات تک وزن نونهالان با استقبال خوبی همراه شد. از اساتید برجسته استان تهران هم سیرجانی، تیموریان و سهیل عباسی در آن حضور داشتند. مسابقات با این سبک جدید از داوران سطح بالایی هم بهره برد و توانستیم بدون حاشیه این رقابت ها را برگزار کنیم.

او ادامه داد: مسابقات طوری به سبک رقابتهای جهانی طراحی شده بود که در ابتدا جلسه هماهنگی و توجیهی برای مربیان و بازیکنان درخصوص نحوه برگزاری آن برگزار شد. در پایان هم تیم های جنوب غرب، شمال غرب و مهر عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

تمجید در مورد نحوه برگزاری این مسابقات عنوان کرد: مسابقات بسیار خوبی را شاهد بودیم که در دو راند برگزار شد. راند اول به 5 راند یک دقیقه با مبارزه بازیکنان با حریف هم وزن خود و در راند دوم 5 دقیقه کامل برگزار شد که با صلاحدید مربی بازیکنان تعویض می شدند به شرطی که تکواندوکار سه ضربه پا به حریف وارد کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، تهران ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار