سرپرست روابط عمومی فرابورس ایران از آغاز به کار مرکز پاسخگویی فرابورس در تالار حافظ خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از' روابط‌عمومی فرابورس ایران، مبینا بنی‌اسدی با بیان اینکه ارتباط مستقیم با معامله‌گران و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و معامله در بازارهای فرابورس همواره مد نظر اين شركت قرار داشته است، اظهار داشت: با توجه به وجود بازارها و ابزارهای مالی متنوع در فرابورس ایران، یکی از وظایف روابط عمومی پاسخگویی به سوالات سرمایه‌گذاران پیرامون این بازارها و ابزارها بوده که به منظور تسهیل در این امر، مرکز پاسخگویی به سوالات معامله‌گران در تالار حافظ افتتاح شد و درواقع روابط عمومی فرابورس به میان معامله‌گران تالار آمد.

وی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی فرابورس پیش از این در طبقه هجدهم ساختمان حافظ پاسخگوی سوالات معامله‌گران بود، افتتاح مرکز پاسخگویی در طبقه دوم تالار حافظ را اقدامی برای هموارتر کردن راه‌های ارتباطی با مخاطبان عنوان کرد و افزود: روابط‌عمومی‌ها موظفند در هر مکانی که مجموعه‌ای از مخاطبانشان حضور دارند، نقش «تسهیل‌گر ارتباطی» را ایفا کنند و افتتاح اين مركز در همين راستا صورت گرفته است.

سرپرست روابط‌عمومی فرابورس ایران با بیان اینکه ماهیت فرابورس به گونه‌ای است که تالار فیزیکی برای معاملات ندارد، خاطرنشان ساخت: تقویت ساختارهای روابط‌عمومی الکترونیک به منظور همگامی با ساختار کلی فرابورس طی چند ماه گذشته به صورت جدی پیگیری شده است؛ با این همه از آنجایی که همه مخاطبان شرکت امکان دسترسی به سامانه‌های اینترنتی را ندارند راه‌اندازی مرکز پاسخگویی در دستور کار قرار گرفت تا این دسته از افراد نیز به راحتی سوالات و نظرات خود اعلام کنند.

به گفته بنی‌اسدی، روابط عمومی فرابورس ايران به منظور خدمت رساني به سرمايه گذاراني كه در تالار حافظ نيستند نيز تقویت CRM را در دستور كار خود قرار داده و راه هاي ارتباطي سرمايه گذاران از طريق وب، تلفن گويا و سامانه پيام كوتاه فراهم شده است.
سرپرست روابط عمومي فرابورس ايران با اشاره به اينكه در سایت این شرکت دو بخش‌ »صدای شما» و «دیدگاه شما» ضمن جمع‌آوری نظرات مخاطبان سایت، ظرف ٢٤ ساعت پاسخگوی سوالات و پیگیر شکایات مطرح شده است، يادآور شد: سامانه پيام كوتاه فرابورس ايران نيز در دو هفته گذشته راه اندازي شده و مخاطبان و سرمايه گذاران مي توانند سوالات، پيشنهادات و انتقادات خود را از طريق پيامك به شماره ٢٠٠٠٥٠٠ ارسال كنند تا در اسرع وقت مورد اقدام قرار بگيرد.  

گفتنی است علاوه بر مرکز پاسخگویی، سامانه پيام كوتاه و سایت شرکت فرابورس ایران، تلفن‌های 66740508 و 66740509 نیز پاسخگوی سوالات سرمایه‌گذاران خواهد بود.



انتهای پیام/

برچسب ها: فرابورس ، ارزش ، سهم ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار