«ترلان پروانه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ظرافت کار «فریدون حسن‌پور» به پیشرفت بازیگر کمک می‌کند

«ترلان پروانه» گفت: بازی در سریال «گذر از رنج‌ها» و طبیعت ناب دیلمان همچنین همکاری با فریدون حسن پور و گروه حرفه‌ای‌اش برایم بسیار خوب بود.

«ترلان پروانه» بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص ایفای نقش در سریال "گذر از رنج‌ها" به خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالم که این سریال به خوبی دیده می‌شود و جای خود را در بین مخاطبان پیدا کرده است. حدود 2 سال سختی‌ها و مصائب زیادی را تحمل کردم ولی زمان نمایش این اثر همه‌ی خستگی‌ها از تن ما به در شد.

وی افزود: فریدون حسن پور کارگردان باسواد و با دانشی است که کار خود را به خوبی می‌داند. وی روی پلان‌ها و بازی بازیگران حساسیت زیادی دارد اما این دقت و ظرافت در نهایت به نفع بازیگر تمام می‌شود و سعی کیفی کار آن بازیگر را بالا می‌برد.

پروانه در خصوص نقش خود عنوان کرد: "زیبا" دختر مستقل و استواری است و با وجود اینکه می‌داند در صورت رفتن با فرد مورد علاقه‌اش، خانواده از او حمایت نمی‌کنند این تصمیم را گرفت و در نهایت بر اثر حوادثی جان خود را از دست می‌دهد، اما لازم است بگویم که خاطرات و ردپای زیبا تا پایان سریال در زندگی افراد وجود دارد.

وی ادامه داد: بازی در این نقش نیاز به خلاقیت بکر داشت و خوشحالم که توانستم آنطور که باید و شاید آن را ایفا کنم.

این بازیگر با اشاره به سختی کار در لوکیشن‌های دیلمان عنوان کرد: در شرایط عادی بازی در لوکیشن‌های آپارتمانی تهران هم سخت است چه برسد به اینکه بخواهی حدود 2 سال در هوای شرجی دیلمان ایفای نقش کنی.

وی افزود: بازی در طبیعت آزاد شمال دشواری‌های خاص خودش را داشت اما من عاشق بازی کردن در طبیعت هستم و این کار حس خوبی را به من انتقال می‌دهد.

پروانه ضمن تأکید بر اهمیت مردم، وجود یک گروه پشت صحنه‌ی خوب برای موقعیت یک فیلم یا سریال بیان کرد: یکی از شانس‌های بزرگ من کار کردن با گروه "گذر از رنج‌ها" بود؛ روابط صمیمی و دوستانه‌ای با هم داشتیم که به آرامش و بازدهی‌مان کمک زیادی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من به طور کل زمانی که یک اثر موفق عمل می‌کند یعنی گروه پشت صحنه‌ی خوبی داشته است و سریال "گذر از رنج‌ها" هم از این موهبت برخوردار بود.

وی خاطر نشان کرد: از "فریدون حسن پور" که با دقت‌های به جای خود سبب با کیفیت شدن سریال "گذر از رنج‌ها" شد تشکر می‌کنم و امیدوارم مخاطبان ارتباط خوبی با این سریال برقرار کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار