بازیگر «گذر از رنج‌ها»:

معصومه «گذر از رنج‌ها» بسیار شبیه لیلای فیلم «فرشته و لیلا» است

سیما خضرآبادی گفت: در سریال «گذر از رنج‌ها» نقش عروس دنیا را بازی می‌کنم که این نقش بسیار شبیه لیلای فیلم فرشته و لیلا است.

سیما خضرآبادی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص بازی‌اش در سریال "گذر از رنج‌ها" گفت: در این سریال نقش معصومه عروس دنیا را بازی می‌کنم، این کاراکتر از نظر ویژگی‌های اخلاقی بسیار شبیه لیلای فیلم "فرشته و لیلا" بود به همین دلیل به راحتی توانستم با آن ارتباط برقرار کنم.

بازیگر سریال «رخنه» پیرامون کار با فریدون حسن‌پور اظهار داشت: زمانی که بازی نقش "معصومه" به من پیشنهاد شد مشغله‌های کاری فراوانی داشتم اما به دلیل علاقه‌ی زیاد به کار کردن با فریدون حسن‌پور ایفای این نقش را پذیرفتم؛ تجربه‌ی کار با فریدون حسن‌پور آنقدر جذاب بود که بدون فکر کردن پیشنهاد دومین همکاری با او را پذیرفتم.

وی ادامه داد: حسن پور اصالتا شمالی است و تمام مناظر زیبای آن خطه را می‌شناسد، لوکشین‌های "گذر از رنج‌ها " در زیباترین مناطق شمال کشور تصویربرداری شد و این امر به جذابیت‌ها و زیبایی‌های سریال "گذر از رنج‌ها" اضافه کرد.

خضرآبادی در پایان در خصوص چگونگی استقبال مخاطبان از سریال «گذر از رنج‌ها» خاطرنشان کرد: تمام دوستان من این سریال را دنبال می‌کنند و  رضایت بالایی از آن دارند؛ امیدوارم مخاطبان این سریال را ببینند و از آن خوششان بیاید.

گفتنی است؛ سریال «گذر از رنج‌ها» به تهیه‌کنندگی «علی لدنی» و کارگردانی «فریدون حسن‌پور» هر شب از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/ رض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار